Alla inlägg den 24 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 24 augusti 2021 20:31

Med bra grejer verkligen :)

Har haft sådan energi till så mycket och ikväll hörde exet av sig för att egentligen prata om sonens läkartid men det blev sånt där bra prat om allt möjligt
Väldigt mycket om just NU och jag fick chansen att tala om var jag står i allt

Att prata om känslor och tankar på ett bra sätt , det var längesen .
Dela tankar om sonen också
Och jag fick chansen att tala om hur mina tankar går kring hans sambo
Att jag jobbar för att sonen inte ska komma in i dessa negativa spiraler
Att han ska få positivt tänk med våran hjälp

Hur jag känner idag och att jag föredrar lugn o ro framför den storm som varit tidigare
Och kan ni tänka er .. mitt i allt prat .. så säger exet att jag är väldigt fin i mitt hår som det är nu.

Jag blev stum av förvåning för oftast har jag fått hört att jag inte är det
Så jag sa tack och det var generöst av dig osv

Jag är nöjd med mitt hår idag absolut , det ska bli lite längre bara men färgen är rätt .

Men va glad jag blev av att vi kan prata som vi gör idag och ingen av oss jobbar i detta utan bara helt normalt prat kring två personer som känt varandra väldigt länge .

Jag är tacksam för det här och jag kan förlåta hans sambo för allt nedrigt hon gjort mot mig
Allt det där spelar ingen roll nu

Jag är på god väg att ta mig in i ett förhållande nu för jag känner att jag är läkt .

Nästan helt iallafall

Det ni:)

Av Tanja Engberg - 24 augusti 2021 16:37

Har jag absolut inga problem med på något sätt men det ska vara vid rätt tillfälle o rätt plats om jag säger så :)
Jag skäms inte det minsta över min kropp, trivs med mina skavanker o rynkor osv
Jag är ju 50 år liksom :)

Men tantig .. nä det kommer jag nog aldrig att bli men det är ju också upp till var och en känner jag :)

Men nu skulle vi prata om det här behovet eller livsstilen vissa har att vara naken på platser man normalt inte är det eller att man gärna besöker nudistplatser :)


Jag ska ju dejta en , han skriver o ringer väldigt flitigt , ibland lite för mycket för min smak dock men jag har låtit det vara :)

Han har ibland skrivit att han varit naken på balkongen osv men jag har inte fäst nån stor vikt vid det .
Idag när han var ute i skogen för andra dagen i rad medans jag var ute på min megapromenad för tredje dagen i rad så skickar han att typ :
Vilken tur att jag kan klä av mig naken när jag ska försöka ta mig över här eller nåt i den stilen

Jag väntade med att svara tills jag blivit ensam och svarade typ :
Alltså springer du omkring näck i skogen vet jag inte om jag vågar hänga på dig i skogen på fredag :)

Jag tror han har hållit på o testa mig alla gångerna han skrivit om sin besatthet av att vara naken när man normalt inte är naken

Då kom svaret att han bara är det när han är själv eller på nudistplats .

Jag svarade att han ska vara sig själv o får vara hur han vill bara han behåller kläderna på när vi umgås

Och hemma hos mig går man inte runt naken la jag till

Det kunde han gå med på
Men så frågade han hur vi gör om vi ska sova ihop , för då är han ju naken
Ja det får du vara tills du går upp om vi nångång kommer till att vi kommer att sova över
Men kliver man upp åker kläderna på.

Jag förstår inte riktigt tjusningen med att sitta o äta frukost naken och för att inte tala om hygienisk synpunkt :)

Jo , där kom det :)

Jag inser att ska man sitta på stolar o soffa naken på sin nakna röv alltså .. ja, äckligt ..

Det kommer inte få ske hos mig
Och jag funderar på om jag verkligen ska sitta ner nånstans hemma hos han :)

Jag har även upplyst han om att det går inte att omvända mig till att gilla denna grej , det kommer inte ske :)

Jag har alltid haft lite svårt för tex när exet velat haft sex o det blivit i hans soffa ..
mina tankar gick till undrar hur många han haft sex med här i denna soffa
Jag vet ju att han inte är den som tvättar soffkuddar typ inte alls :)

Ja, nakna stjärtar i en soffa man sitter i o de stackars ovetande som kommer o hälsar på o sätter sig ner

Ja jag vet .. jag har min fobi absolut men den är jag glad för :)

Exet hade inte bra hygien hemma hos sig så men med en sambo boendes där nuförtiden blir det kanske bättre :)

Men jag klargjorde för denna herre iallafall att jag går inte med på massa nakenhet här inte ovh för övrigt gillar jag att sova i pyjamas, annars fryser jag :)

Får se om han hör av sig mer eller inte efter detta :)

Ovido - Quiz & Flashcards