Alla inlägg under mars 2022

Av Tanja Engberg - 14 mars 2022 22:17

Sisådär

Idag råkade jag överdosera min medicin tidig morgon
Efter en timme så började det snurra o vingla rejält
Jag tror att jag varit lite stressad några dagar pga många orsaker
Det i sin tur får mig att glömma saker
Och må skit
Och inte riktigt orka med att vara en bra mamma
Japp, dåliga samvetet kommer direkt

Men idag har jag haft superångest , rädsla av att dö osv
Och irriterad för att jag är klantig

Irriterad på mig själv för att jag låter upptagna män få skriva till mig om sina behov

Att de ens har mage att göra det !!
Att ha kakan men ändå äta den

De är lyckliga i sin relation för det är inget de vill avsluta men måste ändå få mer

Jag spyr på det och kommer inte skriva det de vill skriva

Jag gjorde det för två helger sen , svarade på nåt en annan skrev
Om kramar , det vet vi alla att det är ett kodord för sex
Tror att han skulle kolla om han hade mig eller inte
Jag skrev positivt men ändå inget bestämt

Jag ångrar att jag gjorde det
Återkallade mina svar häromdagen
Skäms över mig själv

Lika med den jag dejtade 2 ggr
Att jag låter han få behandla mig som skit


Och en annan som nu faktiskt är själv men kollar ett par ggr i månaden var han har mig men det händer inget mer

Och så kommer vi till min viktuppgång
Det måste jag ändra på helt klart

Och så kommer vi till att min son behöver lite aktiviteter

Jaja, jag ska nog få ordning på allt till slut

Nu sova när det äntligen slutat snurra men fortfarande mycket konstigt mående

Natti

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards