Direktlänk till inlägg 30 januari 2023

Idag ..

Av Tanja Engberg - 30 januari 2023 10:49

Nu på morgonen tog jag upp med sonens pappa om det här av och på hela tiden i ett mess
Och att aldrig få svar på enkla saker
Han är fortfarande tyst kring ett svar på det
Och jag tänker inte bry mig kring det heller men var tvungen att skriva det åtminstone en gång
Jag gav han lite info i lördags kväll tyvärr kring statusen på mitt bilproblem .. det bara ploppar ut ur mig för att det är sådan jag är

Han är också som han är men när det gäller samarbete kring vårat barn måste det fungera .


Vi har varit så många gånger hos myndigheter och diskuterat just det och det borde fungera vid det här laget

Annars är jag hemma o vabbar idag , tänkte ta den dagen till att röja o städa en del .

Jag ska också ställa den där frågan jag inte vill ställa till den jag dejtat två ggr - om han vill en tredje dejt
Efter andra dejten kändes det som att hans intresse avtog
På nåt konstigt vänster
För jag var då precis likadan som på första dejten
Men det var kanske det som var problemet när jag nu tänker efter
Han skrev väldigt mycket den veckan och nu ingenting
Så erfaren är jag att jag förstår att jag är inte den han vill dejta längre
Men jag kommer vara obekväm och fråga det iallafall :)
Sån är jag .

En annan eller två andra vill dejta den här veckan

Den ena är inne på sin tredje dejt med mig
Den andra på den första
Han stämmer in på mycket som jag gillar
Vi kan prata känslor båda två och han är bra på det
Han gillar motorsport o bilar o det gör jag också
Så jag kommer ta en dejt med han

Det där med sonens pappa - jag har också förklarat för sonen kring vad jag sagt till hans pappa , allt för att de inte ska kunna luras på något sätt .

Jag hatar verkligen att behöva spela dessa spel hela tiden
Vi är för gamla för sånt

Jaja solen lyser o allt är toppen ändå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27


Började bra när jag kom hem Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :) Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om der...

Av Tanja Engberg - 14 mars 2023 18:53


Efter våren och sommaren Ljumma sommarkvällar vid sjön Det har jag allt nu Jag är också nöjd med mig själv för att jag lyckats klara tre veckor utan kontakt . Jag insåg att alltihopa bara var spel för galleriet Nåt som sådana typ av människo...

Av Tanja Engberg - 19 februari 2023 22:47


Att man har blivit frisk från att känna sig jagad och inlåst och alltihopa av ett narcissistiskt ex . Igår kväll sa en gemensam vän till oss vad det hela handlade om och vad han gjorde eller rättare sagt försökte göra och var väldigt inställsam och ...

Av Tanja Engberg - 13 februari 2023 22:18


Att jag gjorde så tvärtemot det man ska göra med manipulativa personer igår .. men jag orkade inte .. var sjukt irriterad . Och jag fyllde på hans energitank till bristningsgränsen .. och tömde min . Däremot så kommer jag få lugn o ro i många veck...

Av Tanja Engberg - 12 februari 2023 11:57


Om narcissister igen .. brukar göra det ibland när jag behöver bli påmind om hur jag behöver vara Egentligen är det sjukt att man aldrig kan få vara sig själv med narcissister Och varenda gång glömmer man bort att de behöver ens energi o vill få ...

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards