Alla inlägg under oktober 2022

Av Tanja Engberg - 1 oktober 2022 17:00

Jag hade inte tänkt mig min helg så här men ska försöka göra nånting vettigt av den ändå
Haft alldeles för många av dessa helger då jag gått omkring eller nej vänta suttit i köket och glott in i väggen för att någon annan ockuperat resten av mitt hem
Att ha ett väldigt vuxet barn som sover bort halva dagen och jag inte har någon tillgång till varken det rummet eller komma ut på altanen
Vakna upp någon gång
Gör något åt situationen
Varför ska vi andra bli lidande .
Förra lördagen exploderade det rejält
Allt som båda hållit inne tog sig ut
Inte bra alls
Men det var nån som dök upp ändå och jag är mamma och vill hjälpa till men vill också veta när det tar slut
Jag har rätt att få veta det
Just nu tycker jag två föräldrar mest roar sig och gömmer sig undan från tuffa beslut
hade det inte varit så att jag måste dela med mig av mitt hem hade de fått göra hur de vill
Men nu är det inte riktigt så
Då måste de agera
Jag träffar så mycket människor hela dagarna i mitt yrke .. jag måste få ha egentid

Imorgon ska jag och yngsta sonen åka på marknad i Öresundsbro , ska bli skönt att komma härifrån ett tag

En kille håller på o tjatar om att ses och det irriterar mig något så kolossalt å
Med andra ord är jag inte intresserad

Om jag känner så

Nu ska jag ta o fixa lite o ignorera att det sitter någon i min soffa i mitt vardagsrum o tittar på min tv på mitt Netflix ? blä

Av Tanja Engberg - 1 oktober 2022 16:19

Ja det är härliga dagar nu när hösten är här ?
Men hemma hos mig fortsätter allt på i samma gamla vanliga röra
Med andra ord .. inget händer .
Jag saknar att få vara själv men sen lång tid tillbaka är jag aldrig just det .
Jag vill höra att något händer , då kan jag ta det lugnt och inte vara rastlös och frustrerad

Jag vill ha ett datum på när det börjar hända saker och jag får tillbaks mitt liv

Jag börjar ångra mig att jag inte har nån pojkvän att bo hos istället

Det känns inte som mitt hem längre
Om jag håller på bli galen o knäpp ?

Känns så faktiskt

Men hörni ? det är första oktober idag :)

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards