Alla inlägg den 5 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 5 augusti 2021 20:48

Igår hände massor :)

Jag försöker febrilt skapa ordning i min planering inför resan men lönlöst när man har bihåleinflammation och mår skit emellanåt men ändå hann jag ut på promenad nr 1 i vattenparken på fm och på em åkte jag till Björnö o gick en megapromenad med en dejt för att få nån klarhet i denna människa .
Jag gick halvt irriterad på den varelsen för emellanåt var han skitdryg men kunde inte låta bli att snegla på ett vackert ansikte som tyvärr inte stämde överens med insidan
Blev mer o mer irriterad också för att medvetet tror jag att han lurade mig mer o mer inåt skogen för han skulle få längre tid med mig fastän han visste att jag hade bråttom tillbaka för jag skulle ut med tjejerna .
Till råga på allt var jag tvungen att släppa av han på Maxi Hälla ?
Killar som inte har körkort muttrade jag :)

Snabbade mig hem, drog fram en klänning o skor o jacka o drog iväg på cykeln.
Har ätit sjukt dåligt de här dagarna men inte varit hungrig .
Idag har jag lagat mat iallafall :)

Hade en helkul kväll med tjejerna o ett killsällskap och det kommer jag leva på .

Ikväll skulle jag ha bubblat med en vän men orkar bara inte , supertrött
Så vi sköt upp det till imorgon kväll :)

Men nånstans tänkte jag att jag ska ge den här killen en chans .. vilket jag fick ångra :)

För då var vi helt plötsligt som typ ihop ?

Och när jag kom hem på natten skrev han om att min bils ena däck kommer explodera snart o bla bla bla
Jag tittar på det när jag kommer hem från Öland
Alltså .. killar som tror man är helt bakom flötet o inte kan nånting om bilar ? och behöver deras hjälp .. spyr jag på rent ut sagt
Jag var vänlig men kort och han fortsatte tjata om det förbannade däcket , till slut struntade jag i att svara helt enkelt .

Idag har det tjatats om alla tjejer på Badoo som vill ha kontakt med han
Just den där meningen är bland det barnsligaste jag känner till när killar drar det kortet för att påskynda saker o ting
Då har de inte träffat Tanja :)

Jag kommenterade inte nåt om det för jag är inte ett dugg orolig o känner mig inte hotad av dom

Jag är så pass säker på mig

Men att vara i 50 årsåldern ..

Jag tror han tagit upp det ämnet minst 4 ggr

Jag förstår ju att han vill ha en reaktion men den uteblir kan jag lova

Och sen helt plötsligt kommer det att han ber mig ta upp ämnet Badoo ..men alltså .. allvarligt ?
Då exploderade jag att jag har inte ens nämnt det .
Då ber han om ursäkt o säger att han inte ska prata Badoo mer .
Gör vad du vill men kom fan inte o ljug för mig o påstå att det är jag som gör saker du egentligen gör

Sen vill han att jag ska ge han en hint om framtiden för oss
Det kan inte jag göra svarar jag lugnt
För den vet jag inget om
Gissa vem som är ute på Badoo ?
Japp, han förstås
Ni kan gissa att han är så körd va :)

Nån måtta får det vara .

Jag har inte blivit klar med packning o sånt men på god väg :)

Nej ni .. nu fortsätta :)

Ovido - Quiz & Flashcards