Alla inlägg den 28 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 28 augusti 2021 21:34

Men det börjar ta slut på mammavecka och jag ska ladda batterier nästa vecka och få lite egentid .

Nu vill jag bara helst dra täcket över huvudet o få sova ..

Av Tanja Engberg - 28 augusti 2021 15:43

Jag brann av lite , var ett tag sen ..
Tyvärr fick exet ta det
Och sen la sig dottern i och jag bestämde mig där och då att jag svarar kort o med en glad smileys :)

Vill inte bli osams med henne

Och jag kommer säga förlåt till exet

Men jag är trött på sjukdomar o trött på att vara fånge här hemma o trött på mycket

Men snart är det dags för barnfritt o det kommer jag behöva :)

Men tyvärr så var jag barnslig nu .

Av Tanja Engberg - 28 augusti 2021 10:32

Attlovalista :)

Om killen , vi döper han till P , hör av sig igen .. vilket han kommer att göra är jag 100 säker på ..
Så lovar jag att ge han en chans :)
Men inga nattliga vandringar och inget lämnabarnsjälva för det här inte hemma i mitt liv iallafall
Men jag är barnfri nästa vecka så det är ju lugnt .
Han får en chans , inget mer , lovar :)

Den andra killen , vi döper han till H , ska få sin chans så fort han kommer hem från Gotland.
Han vill ta en fika på stan och även fastän jag inte är en fikamänniska så kan jag prova på det :)

Båda dessa är relativt unga killar så vi får se om de grejar åldersskillnaden :)

Men eftersom jag vet hur jag är och gärna struntar i att träffa nån o bara fortsätter på vidare måste jag göra en förändring :)

För jag tänker inte leva själv så länge till :)


Kom att tänka på en annan sak - Uppsala är det här riktat mot
Kom du ihåg när vi dejtade förra hösten o jag målade om hallen ?
Ja, nu är det dags igen .. ja med målandet alltså :)


Nej ni .. frukost här :)

Av Tanja Engberg - 28 augusti 2021 09:53

Regnig dag men det visste vi ju redan :)
Jag fick tyvärr nattbesök av sonen men han vaknade nyss , alltså strax före 10 , så jag fick vakna upp i lugn o ro
Han är så gott som frisk nu o det tackar vi för :)

Jag börjar känna mig piggare , jag mår inget vidare när jag blir låst så här och alla dagar ser likadana ut

Man hamnar i nåt slags vakuum o lägger energin på barnet
Jag längtar efter en normal vecka

Det kommer

Idag har jag bokat tvättstuga hela dagen o kvällen
Jag ska även börja planera om hallen hur den ska se ut
Och lite småplock

Så det kommer nog bli en bra lördag

Vad ska ni ha för er en sån här regnig dag ?

Och lördag dessutom ?

Vi kommer nog höras snart igen , har mycket tankar inom mig

Ovido - Quiz & Flashcards