Alla inlägg den 7 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 7 augusti 2021 01:11

Har varit perfekt egentligen trots bihåleinflammation och lite annat :)
Men jag har gjort tre grejer för mig själv
Och under de aktiviteterna har jag varit så närma mitt jag som jag kan komma
Trivts med mig själv
Och haft roligt dessutom
Ikväll blev det pizzakväll o bada utespa på Vallgatan .
Grabbgänget var redan där och de är ju bara för underbara .
Älskar dom verkligen allihopa
Jag kan vara mig själv o de uppskattar mig som jag är .

När de väl gått iväg på sitt så satte vi igång badandet :)

Det var en kille faktiskt , som jag vet vem han är o känner hans bröder väl som var intresserad av mig :)
Sånt är ju lite roligt .

Imorgon kommer sonen hem o vi kör sista racet för Öland here we come:)

Natti

Ovido - Quiz & Flashcards