Alla inlägg den 21 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 21 augusti 2021 13:19

Det här :)
Jag vet inte om jag kan säga att jag är bättre i bihåleinflammationgrejen
Det kommer över mig ibland - då jag blir alldeles varm o svettig o det är ju inte varmt ute på det sättet

Idag är det Mälaren runt , jag ska på 50årsfest o dottern firar yngsta o till det blev det fint väder :)

Jag har semester nu ifall jag har Enköpingsbor här som läser vilket jag vet att jag har och jag vet även att jag har de som är falska o mer än gärna skulle vilja skvallra men jag är inte sjukskriven utan har semester , så nu vet ni :)
Nåt mer ni vill veta ?
Nä va bra :)

Nu återgår vi till ämnet :)

Jag har inte varit så osocial ändå den här veckan

Och bilen är fixad tack vare en väldigt bra bilmekaniker som blivit en bra vän
Jag gillar han verkligen o tror nog att han gillar att hålla på med min bil ibland så han får retas o driva med mig lite :)
Det är en sån person som man känner att det är så lätt att umgås med , skratta o ha kul
Han är snygg , otroligt smart , yngre än mig men det har ingen betydelse för min del annat än att många i min egen ålder är så otroligt gubbiga ..

Och gamla i all bemärkelse

Jag gillar att hänga i garage men det vet ju ni sen tidigare :)

Men jag behåller han som en bra vän , det får räcka så:)

Men sen har en kille börjat skriva till mig och vete tusan hur han hittade mig:)

Han är också yngre eller skulle nog säga att nu är jag som exet som tagit sig en väldigt ung sambo .. men det är nåt med han som jag gillar så vi får väl se :)

Och jag har äntligen fått målat i vardagsrummet o börjar få en struktur i mitt kaos :)

Jag har fått stryka över flera saker på min att-göra-lista :)


Men så kommer vi till en annan sak .. ännu en kille har börjat skriva till mig på nåt konstigt vänster .. ärligt .. jag vet inte vad som händer :)

Han är också mycket yngre , bor bara nån kilometer från mig , knappt det
Och han vill träffa mig

Han vill att jag cyklar förbi han inatt på vägen hem från mitt kalasande och vet ni .. han är så galet snygg :)

Nästan så jag kunde bytt ut festen mot att umgås med han o hans son o kolla på motorcyklar istället ..


Sen är det här med exet .. vi har kommit att bli väldigt bra vänner
Det här är ju väldigt konstigt
Men också bra
Kan det ha vänt månntro ?
Kan allt ha slutat ?

Kan det få vara så ?

Vilken lycka om det kunde få det :)

När jag nyss körde ut från parkeringen från Joar så kom det en Amazon jag kände igen o visst var det som var ute o körde o jag tror han såg mig för han tittade på mig o min bil som väntade på att få köra ut .

Det kändes konstigt bara för nån sekund men sen kändes det bara faktiskt helt ok :)

Och den enda tanken jag hade var att han lyckats byta motor i den bilen , en glad tanke liksom :)

Tänk om det kunde få vara så här ..

Vi får se hur det blir när jag träffat nån för det kommer jag att göra :)

Väldigt snart :)

Ni vet ju att jag ibland ryker ihop med min dotter men jag har upptäckt att när jag själv får bestämma att jag vill umgås så känns allt bara bra o vi har en bra stund ihop men när jag blir påtvingad att umgås det är då jag inte riktigt orkar .

Ja, det var ju det här med hjärntrött o hjärntvättad en gång i tiden .

Tror allvarligt på det .

Nej ni .. laga cykel , sen komma på vilken klänning jag ska ha för ikväll är det klänningsmood :)

Ha det bra så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards