Alla inlägg den 30 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 30 augusti 2021 23:33

Dag i Örebro :)
Vilken otroligt vacker och livlig stad .
Älskade den verkligen .
Nu var detta i tjänsten men jag känner att jag måste åka dit i höst när jag är ledig och fotografera lite , gärna när de vackra färgerna på bladen har börjat komma .

Jag har fortfarande dåligt samvete för sonen men vi ska boka en kryssning i höst , det är nåt vi båda vill :)
Jag kan inte göra nåt åt hur andra är och tänker
Och jag kan skärpa till mig så jag inte blir som jag var förra veckan
Att jag inte orkar med längre

Jag måste sluta med sånt där
Han är värd bättre än så

Imorgon tänker jag ge mig sovmorgon
Avbokade ett möte på fm .

Får ta det en annan gång

Sen ska jag pyssla lite hemma innan det är dags att åka o jobba

Vet ni .. han min dejt jag inte träffat än .. vi skickar gulliga saker nu , inte argsinta saker längre :)

Ska ses på onsdag hoppas jag :)

Natti

Av Tanja Engberg - 30 augusti 2021 07:41

Då finns det ingen återvändo
Om en timme drygt åker jag till jobbet
Men det ska faktiskt bli kul
Har fortfarande dåligt samvete över sonen
Men så får det vara
Det är ibland svårt o jobbigt att vara mamma tycker jag
Skuldkänslor o viljan att göra rätt
Att ens barn ska ha det bra
Man kan dock inte styra över andra vuxna
Hur de ska tänka o agera
Det kan vara en bra lärdom ioförsig för sonen

Nej ni , sätta fart här nu o ha en härlig måndag alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards