Alla inlägg den 13 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 13 augusti 2021 10:34

Men det ska vi väl klara av :)
Igår hade vi våran årliga grillfest o den blev väldigt lyckad :)
Alla glada och nöjda och ja, jag älskar min familj verkligen :)
Nu har vi två dagar kvar här och det känns vemodigt att detta äventyr håller på att ta slut
Och att vi lyckats med det här projektet med alla familjer :)
Jag känner mig mera tillfreds och jag tillåter mig att tänka o vara o tycka annorlunda men .. man behöver ju inte basunera ut det för allt o alla
Man kan ju också välja att vara tyst :)


Och ändå få ha sin åsikt

Vi är alla olika med olika förutsättningar att klara av vårat liv :)


Om det är nån som undrar över dejten o vad jag gör med den ?
Nej , jag har kommit fram till att en människa eller ja man med inte ordning på sitt liv o väldigt annorlunda värderingar finns det inte plats för i mitt liv
Då väljer jag att vänta
Den mannen jag börjar träffa ska jag kunna ta med på såna här äventyr .

Och han ska ha ordning på sitt liv

Ja, ribban är högt satt men det är så vi behöver ha det:)
Kan Pernilla Wahlgren så kan väl jag liksom :)

Nej ni .. nu dusch o få fart på denna dag också :)

Ovido - Quiz & Flashcards