Alla inlägg den 8 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 8 augusti 2021 23:10

Upp o ner o hit o dit :)
Bara det här surrealistiska att inte få åka i sin bil eller att nåt inte blev som man tänkt sig o måste lösa det på något sätt
Det här är årets upplaga av Böda och Öland slår nog alla år om felplacerande och olustiga känslor eller som kokar över ..
Men vi är på detta härliga ställe nu och imorgon kommer vi nog ha ett lugnare tempo
Allt från nästan soppatorsk till att bli galen på sin släkt för att ja varför egentligen ?

Det går ju inte att ändra om i historien och det spelar ingen roll hur rak o ärlig jag är så kommer detta ändå aldrig ändra sig
Idag vågade jag ta striden men den jag battlade med trollade skickligt bort mig o skyllde bara ifrån sig
Jag ska se alla som det de är och lära mig tycka om dom som de är , varför slösa energi på onödiga saker ?
Men idag stod jag upp lite för min dotter o hennes familj :)

Hon vill umgås med sina morbröder o deras familjer , jag vet lite hur det kan vara att vi kommer lite i skymundan och inte är med så mycket i planerna .
Jag hoppas det inte kommer vara så .

Att de tänker på oss och låter oss vara med :)

Det kommer bli en bra vecka :)

Imorgon ska jag berätta lite mer om fredagskvällen :)

Natti ..

Ovido - Quiz & Flashcards