Alla inlägg den 25 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 25 augusti 2021 21:44

Badoo för femtioelfte gången men den här gången hade jag den rätt så länge
Men är så less på killar som tar av min tid för ingenting och sen bara försvinner
Eller han nakenmannen tex ..
skriver massor på vanligt meddelande o ska veta precis allt jag gör , dum som jag är ger jag han det å
Sjukt av mig egentligen
Hör han av sig nåt mer kommer han inte få nåt av mig
Dessutom kontrollerar han mig på Badoo också .
Och hänger där hela dagarna
Idiot säger jag helt enkelt bara .

Och så fort man kommer till vardagliga bekymmer som tex att min son blev sjuk imorse , då är man inte det minsta intressant längre
Inte hos nån av dom

Och då är dom inget för mig , kan jag lova


Nä , jag tror jag ska koncentrera mig på hem och hälsa o motion resten av året .

Så får det bli , helt ok för mig
Blir bara stressad av allt detta kontrollerande o bestämmande ändå
Och mår dåligt av det

En annan sak idag - en vän som måste veta allting och det kan hända att hon läser här och då får hon läsa detta .
Men det är inte normalt att ha kontroll över allt o försöka få som man vill hela tiden så pass att det påverkar andras liv

Jag har varit rätt så bestämd där de senaste gångerna att jag inte har varit på mitt arbete på över en månad o jag kan varken planera eller bestämma nåt hemifrån
Det lämnar jag till mina kollegor o jag gör ett tjänstefel om jag skulle göra det ändå .

Skulle kunna skriva mer men tänker inte göra det , annat än att jag blir både trött o ledsen för det är samma visa varenda gång

Och jag går inte med på det
Idag blandades även min son in i det hela

Inte ok för min del .

Annars har det varit en helt ok dag :)

Jag blir mer o mer säker på mig själv o hur jag vill ha det o det känns bra :)
Nä .. nu natti

Av Tanja Engberg - 25 augusti 2021 21:32

Av Tanja Engberg - 25 augusti 2021 16:08

Sprang jag in på Rusta för :)
Jag blev kär i massa nya tapeter o färger o skiter i vad jag slängt ut i kostnad tidigare .. jag ska ha detta eller ja vi får se , dags att börja planera :)

Av Tanja Engberg - 25 augusti 2021 13:06

Av Tanja Engberg - 25 augusti 2021 09:36

Så jag har planerat denna dag med sonens ögonläkarbesök i Uppsala samt lämna han hos dottern o jag vidare för att jobba efter över en månads frånvaro därifrån så går sonen o blir lätt förkyld ..
Alltså ? varför just nu denna dag ?

Men efter en stund tänker jag att det är inget att göra åt .
Gör nåt bra av det hela helt enkelt .

Roligheter missas- sonen skulle umgås med syskonbarn och de med han
Jag skulle få lite gjort på jobbet

Stora sonen ligger i sjukstuga på regementet men är piggare nu .

Jag tänker göra nåt bra av det hela och få lite gjort här hemma .

Så är det med den saken .

Bättre att sonen blir frisk till helgen dessutom .

Men hörni .. ha en bra onsdag :)

Ovido - Quiz & Flashcards