Alla inlägg den 26 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 26 augusti 2021 14:22

Att åka till jobbet o fixa lite :)
Gå igenom mailen , prata med kollegor , lösa lite saker som hänger i luften .
Och få reda på saker jag behöver ta itu med
Och få lite känsla för hur stämningen är just nu .
Och vet ni .. den var inte så tokig ändå :)

Jag har saknat mitt arbete de här veckorna eller nja inte under semestern men sen .. jag vill ju känna att jag gör ett bra jobb .

Jag får ta nya tag helt enkelt :)

Nu ska jag dock se till att min son blir frisk :)

Och nu ska jag planera lite för mitt hem men först lunch .

Jo just ja .. en sak till.

Jag blir ledsen när man struntar i mig helt o hållet utan att säga varför .

Det är man väl ändå värd ?
Det är för mig att vara väldigt oseriös helt enkelt .

Man kan komma på under vägens gång att man känner att jag inte är rätt och det är helt ok men lek inte med mig tack .

Ovido - Quiz & Flashcards