Alla inlägg den 19 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 19 augusti 2021 09:18

Jag dog liksom lite på något sätt efter Öland
Är fortfarande inte bra i bihåleinflammation så jag har gett mig en vecka hemma alldeles själv och välja ensamheten och fixa när orken finns

Jag har börjat drömma sjukt mycket och sjukt konstiga drömmar
Det har varit mycket om exet o hans sambo
Och nej , jag har inte känslor för han

Och jag har inget hat mot hans sambo
Det är ok allt det där
Vet ni varför det är det ?

Det är för att nu kan exet säga hennes namn och inkludera henne på ett helt annat sätt i sitt liv och då känns det mera ok o väldigt mera normalt .

Dessutom har vi pratat en del om våran son flera ggr faktiskt bara den här veckan o det känns lite som han förstår vad jag pratar om och vill prata om det för ovanlighetens skull .

Ibland undrar jag om våran son vill ha kvar det här negativa att prata om när det gäller den familjen

När han märker att jag inte nappar på det längre det är på nåt sätt att han blir tyst o sluten då
Och ännu mera negativ om någonting som inte finns

Jag är ledsen om det är jag som skapat detta
Men det tror jag inte att det är jag
Det är många medskyldiga isåfall

Idag ska jag försöka orka spackla vägg :)

Så jag kan få ordning på vardagsrummet .

Men det är mycket med det hela alltihopa och då är det perfekt att välja att vara själv ett tag

Nej ni .. nu kör vi igång denna torsdag :)

Ovido - Quiz & Flashcards