Alla inlägg den 9 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 9 augusti 2021 23:17

Ja jag sov inte bra natten som var
Blev täppt i näsan för jag slarvat med behandlingen av min bihåleinflammation som fortfarande inte är bra .
Vaknade på tidiga morgontimmarna sjöblöt av svett , det här är verkligen inte bra .
Kämpar på ändå och får ut nåt av Öland
Märker att det är svårt att vara mormor och ställa upp när man själv har ett minderårigt barn med speciella behov att ta hand om och ge han en bra semester
Vi drog iväg på egen hand på em och det var skönt , lite som gamla tider

Den här sommaren har varit toppen men vi har inte varit så mycket själva jag och Ludwig
Jag saknar det
Det är så många andra som lagt sig i

Jag skäms lite över mitt beteende igår mot min mamma men det har varit rätt så extremt i mitt liv ett tag och det där med alla byten av stugor fick mig att minnas det förflutna och jag fick nog
Jag har ju ändrats mycket där och jag låter nog mera nu och folk tycker jag beter mig udda kanske men det är för att jag värderar mig högre idag och säger ifrån

Men vi kramades flera ggr igår kväll jag o min mamma så jag hoppas hon repar sig

Att jag inte förstört deras vecka

Sen har vi min dottee som verkligen är fifty shades of Ammanda
Så olika skepnader och hur hon är och hela tiden på G och på spänn .
Ikväll när hennes sambo kom så blev hon annorlunda och då var jag o L inte så intressanta längre .

Kan vara ganska skönt å för det har varit lite intensivt ett par dagar nu o jag har använts
Jag är ju här för att få lite lugn o ro
Och njuta
Inte vara helt slut

Nu förstår jag hur min mamma kan känna sig emellanåt
Ska fråga henne om det imorgon

Nej ni .. nu sova

Natti på er

Ovido - Quiz & Flashcards