Alla inlägg den 10 augusti 2021

Av Tanja Engberg - 10 augusti 2021 21:15

Ännu en dag
Som blev riktigt bra :)

Sov mycket bättre än natten innan
Är lite orolig för mitt sjukdomstillstånd men tänker att jag får ta itu med det när jag väl är hemma igen

Nu vill jag njuta så mycket jag kan
Jag har förändrats massor sen vi var här för ett år sen

Jag är inte fri helt från detta med exet men det tar sig
Jag kan tillåta mig njuta o ha roligt och ha konversationer med min familj

Men inte riktigt än på det sätt som jag brukar
Ibland känner jag mig lite utanför för att jag är den enda utan en respektive .
Att alltid vara ensam o singel

Man blir lite utanför helt enkelt
Till nästa år ska jag ha lyckats med den biten å
Det handlar inte så mycket om att hitta nån
Utan det handlar mer om att komma över tröskeln
Att våga ge sig in på något o framför allt vilja

Skrev en hel del med Conny när jag vaknade imorse , han som jag fått stugan av

Jag vill att han ska följa med nästa år

Som vänner
Saknar att han inte följde med i år

Jag har så många bitar att arbeta med
Jag vill vara som mina svägerskor
Kunna skratta o föra vettiga samtal
Ibland känner jag mig som den fula askungen som inte är tillräckligt fin och kan bett och etikett

Jag jobbar på att kunna vara i alla sammanhang

Jag trivs med mig själv men är fortfarande hjärntvättad så det heter duga till
Känner mig lite avtrubbad liksom

Det blir bättre o bättre o jag tror att det kommer utvecklas mer o mer

Så nästa år när vi åker till Öland så kommer jag ha hunnit ännu längre
Vem vet .. jag kanske lever i nån relation också .

Idag har vi haft temat go-cart :)
Superkul .
Och vi hann med lite bad också innan det var dags för ettårskalas :)

Sen middag på kvällen och sen har vi umgåtts allihopa :)

Nu är vi inne i stugan o tar det lugnt
Blir tidigt i säng
Är trött

Ovido - Quiz & Flashcards