Direktlänk till inlägg 24 augusti 2021

Härlig tisdag

Av Tanja Engberg - 24 augusti 2021 20:31

Med bra grejer verkligen :)

Har haft sådan energi till så mycket och ikväll hörde exet av sig för att egentligen prata om sonens läkartid men det blev sånt där bra prat om allt möjligt
Väldigt mycket om just NU och jag fick chansen att tala om var jag står i allt

Att prata om känslor och tankar på ett bra sätt , det var längesen .
Dela tankar om sonen också
Och jag fick chansen att tala om hur mina tankar går kring hans sambo
Att jag jobbar för att sonen inte ska komma in i dessa negativa spiraler
Att han ska få positivt tänk med våran hjälp

Hur jag känner idag och att jag föredrar lugn o ro framför den storm som varit tidigare
Och kan ni tänka er .. mitt i allt prat .. så säger exet att jag är väldigt fin i mitt hår som det är nu.

Jag blev stum av förvåning för oftast har jag fått hört att jag inte är det
Så jag sa tack och det var generöst av dig osv

Jag är nöjd med mitt hår idag absolut , det ska bli lite längre bara men färgen är rätt .

Men va glad jag blev av att vi kan prata som vi gör idag och ingen av oss jobbar i detta utan bara helt normalt prat kring två personer som känt varandra väldigt länge .

Jag är tacksam för det här och jag kan förlåta hans sambo för allt nedrigt hon gjort mot mig
Allt det där spelar ingen roll nu

Jag är på god väg att ta mig in i ett förhållande nu för jag känner att jag är läkt .

Nästan helt iallafall

Det ni:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27


Började bra när jag kom hem Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :) Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om der...

Av Tanja Engberg - 14 mars 2023 18:53


Efter våren och sommaren Ljumma sommarkvällar vid sjön Det har jag allt nu Jag är också nöjd med mig själv för att jag lyckats klara tre veckor utan kontakt . Jag insåg att alltihopa bara var spel för galleriet Nåt som sådana typ av människo...

Av Tanja Engberg - 19 februari 2023 22:47


Att man har blivit frisk från att känna sig jagad och inlåst och alltihopa av ett narcissistiskt ex . Igår kväll sa en gemensam vän till oss vad det hela handlade om och vad han gjorde eller rättare sagt försökte göra och var väldigt inställsam och ...

Av Tanja Engberg - 13 februari 2023 22:18


Att jag gjorde så tvärtemot det man ska göra med manipulativa personer igår .. men jag orkade inte .. var sjukt irriterad . Och jag fyllde på hans energitank till bristningsgränsen .. och tömde min . Däremot så kommer jag få lugn o ro i många veck...

Av Tanja Engberg - 12 februari 2023 11:57


Om narcissister igen .. brukar göra det ibland när jag behöver bli påmind om hur jag behöver vara Egentligen är det sjukt att man aldrig kan få vara sig själv med narcissister Och varenda gång glömmer man bort att de behöver ens energi o vill få ...

Ovido - Quiz & Flashcards