Alla inlägg den 29 juli 2021

Av Tanja Engberg - 29 juli 2021 23:53

Bra på att vilja testa en o vara dramaqueen osv

Idag och igår har varit så mycket fram o tillbaks att jag vet varken ut eller in just nu
Det jag kände från början och jämföra med det som är nu är milslångt ifrån varandra

Varför blir det så här?

Varför kan man bara inte landa i det jag sagt ?
Att den här veckan har jag min son och det är sommarlov och semestertider så fokus kommer ligga på det

Varför måste killar ha så mycket uppmärksamhet jämt ?

Vi ska ju ses .

Så kommer det: jag bara jäklas lite
Ja men va i helvete..

Sluta upp med det genast

Annars har jag o sonen haft en bra dag
Vi har ätit lunch på KFC , nåt han velat göra länge

Vi har även köpt det sista som behövs till sängen som kommer snart :)

Alltså min dotter .. jag håller på o bli galen på henne .. jag kommer undvika många ämnen när vi är på Öland helt klart :)

Och bilen måste byta bromsbelägg .. precis just nu när vi ska åka , bakre höger har börjat skrapa ..
Ska ringa min nya mekaniker .
Kollade med min vän C och han hade gärna gjort det om han hade fått det.
Hans fru litar inte på mig pga incidenten med mitt ex
Så han får inte ha mig som vän på Facebook o han får inte hjälpa mig med bilen ..
jag sa åt han att det där är inte sunt för fem öre .
Så kan man inte leva

Man måste kunna lita på varandra

Nej ni.. nu sovdags här :)
Natti

Av Tanja Engberg - 29 juli 2021 10:18

Är och har varit rätt så tuff måste jag säga:)
Den här flytten in till ett rum för sonen har inneburit massa huvudbry o saker att lösa

Superjobbigt men bara att lösa
Idag när jag trodde allt var lugnt så kom ytterligare en sak - VR får ingen kontakt med headsetet .

Jag har försökt förklara att storebror är upptagen nuförtiden med sin militärutbildning och att vi måste låta han vara ifred , han får lösa det när han kommer hem nästa gång .

Sen har mitt mående varit sisådär och jag får kämpa på rejält med att orka deala med allt

Och så kraven att man vill göra nåt på sommarlovet .

Men på söndag ska vi till Gustavsvik och hoppas allt är bra , blir ett perfekt avslut på veckan :)

Och sen är det bara några dagar kvar till Öland :)

Nej ni .. nu en dusch :)

Ovido - Quiz & Flashcards