Alla inlägg den 28 juli 2021

Av Tanja Engberg - 28 juli 2021 23:36

När den kille man träffar blir klängig eller gnällig eller ser spöken mitt på ljusa dagen eller har förställningar om hur jag är och vem jag är och vad jag ska göra o bla bla bla
Jag sätter ner foten på en gång , passar det inte får man gå vidare .
Det är väldigt oattraktivt med en man som efter bara några dar ställer en massa krav o gnäller .
Så nu föll han ner några pinnhål
Jag har förstått att han är ute o fiskar o inte är helt nöjd ..
kommit kommentarer som att massor med tjejer skrivit till han på Badoo men han svarar inte dom förrän han har träffat mig
Jag svarade att jag inte trott nåt annat än att han måste vara populär med en glad smileys

Han ville förmodligen få igång nåt men det får han inte
Han har ett val - att dejta nån annan som vill prata i telefon i flera timmar varje dag
Det är inget jag vill , jag har annat viktigare för mig
Däremot messar jag när jag kan
Det har bara gått några dar ju ..

Typiskt med sånt här trams o det är förmodligen därför jag lever själv
Jag står för att jag och exet har gjort en hel del kul ihop när vi umgåtts genom åren , det tänkerjah inte skämmas för inte
Ibland gillar jag lite galet o crazy men bara ibland :)

Men om man tror att man kan styra o bestämma över mig .. lycka till :)


Skulle ha berättat om en grej på Willys på kvällningen men tar det imorgon :)

Nu .. sova :)

Av Tanja Engberg - 28 juli 2021 19:26

Jag fick rätt om huruvida ett 2 meters skrivbord får plats eller ej :)
Det fick plats :)
Visserligen väldigt exakt men ändå :)

Ibland lönar det sig att vara envis

Bara så ni vet
Och nu är solen här igen :)

Av Tanja Engberg - 28 juli 2021 15:29

Jag fattar inte .. jag är jäkligt mycket vuxen !!
Har umgåtts med min dotter en stund o den här gången orkade jag inte bara med
Jag behöver inte hjälp att fatta beslut , jag behöver inte nån som tillrättavisar mig , jag behöver inte nån som talar om för mig hur jag ska tänka eller vad som är rätt eller fel
Hon får verkligen igång massor med triggers


Vet ni vad jag önskar ?
Att hon bara kunde vara min dotter och jag får vara just det jag är .. mamma och 50 år:)

Jag behöver inte nån som talar om för mig hur jag ska tänka

Och hur jag väljer att göra med hennes yngsta lillebror .. det ska hon ge fan i rent ut sagt :)
Mitt liv , mina val , mina beslut

Hon kom hem nångång i våras och var arg på sin svärmor för att hon la sig i angående deras barn

Nä men ser man på .. hon gör ju likadant själv .

Nu är jag hemma och efter detta så undrar jag hur det kommer bli på Öland faktiskt :)

Jag lyckades hålla oss sams någorlunda idag och bad även om ursäkt men ska det vara så här ?
Att hon ska få köra på så här utan att ens hejda sig ?

Nej , det ska det inte enligt mig :)
Nu ut med katter o sen mellis till son och sen skruva bord :)

Men jag är tamejtusan vuxen och kan få göra misstag om jag vill :)

Ovido - Quiz & Flashcards