Alla inlägg den 25 juli 2021

Av Tanja Engberg - 25 juli 2021 23:44

Den här killen jag ska dejta .. han är riktigt farligt snygg .. och det borde jag ha lärt mig att hålla mig borta från dom vid det här laget :)
Alltså exet har aldrig varit riktigt snygg så .. det har jag nog aldrig tyckt
Men andra jag varit ihop med - och de killarna har också varit riktigt galen kärlek på alla sätt .

Den här killen börjar jag tro att han är lite så också
Men samtidigt gillar jag killar som är lite outstanding och inte följer normen eller har stämpeln normal på sig :)

Men frågan är om jag kan hantera detta även idag ?

Jaja ska ju inte träffa han förrän nästa vecka så jag har ju lite tid att fundera :)

Imorgon ska vi ta o städa upp lite här o börja möblera sonens rum :)

Nä nu natti:)

Av Tanja Engberg - 25 juli 2021 21:41

Har dåligt samvete ..

För att hon varit det en mamma ska vara
Rak och ärlig
Ja, jag pratar om stora sonens flytt och att han åker till Skövde imorgon och till det militära
Det känns som att det är mitt fel eller att jag överger han

Jag frågade han i ett mess på kvällningen hur det känns
Det känns bara konstigt

Och vips så fick jag ont i magen ..

Tänk att det ska vara så svårt att putta ut ungarna ur boet eller åtminstone dom som är lite svaga och sköra

Som man inte vet hur de tänker

Äldsta hon har jag aldrig bekymrat mig för men hon drog när hon var 16 o har en massa jäklar anamma i sig :)

Men den här .. vill så gärna att han ska förstå att jag gör detta för hans skull
Inte för min eller för yngsta sonen

Det är inte meningen att vuxna barn ska sitta hemma o leva på en förälder .

Jag vill ju få komma hem till han en vacker dag och bli bjuden på middag i hans hem:)

Av Tanja Engberg - 25 juli 2021 11:27

Jag och min vän cyklade ut till Bresse och det var solande hela dagen ända in på kvällen
Sen fick vi en väldigt spontan idé om att ta en öl o det slutade i att dela på en pizza o så tog vi ännu en öl ..
Jag som inte druckit alkohol sen i februari sitter nu här och är väldigt trött om jag säger så och hade nästan lite ångest under natten och hade svårt att sova
Men inte idag inte - jag måste unna mig lite trevliga stunder :)
Och det var det
Och underhållning i form av uppträdande fick vi å

När jag cyklade hemåt fick jag cykla rakt igenom cruisingen å

Jag har varit uppvaktad under gårdagen av 2 män som vill träffa mig
Och det här slår ju verkligen det spontana jag skrev om
Att jag ringde båda o pratade innan läggdags
Det är verkligen inte likt mig

Vad har hänt :)

Vecka 31 kommer jag träffa båda:)
Men varsin dag då:)

Ovido - Quiz & Flashcards