Alla inlägg den 13 juli 2021

Av Tanja Engberg - 13 juli 2021 19:52

Och simma ut långt i min favoritsjö .. det är verkligen att få hjärnan att koppla av .
Jag känner att jag inte riktigt får vara ifred från jobbet och det är mycket överhuvdtaget .

Men det här var guld värt :)

Jag tror jag har tagit ett beslut i en annan sak också tack och lov :)
Det där är verkligen inte jag på något sätt.

Skönt att komma på saker till slut :)

Av Tanja Engberg - 13 juli 2021 08:59

Var riktigt skönt att få vakna upp i sin egen säng och inte behöva jobba heller för den delen :)

Jag vet inte vad det är som gör det hela .. men jag tycker det är lite jobbigt när allt handlar om mig och dessa frågor o denna uppmärksamhet kring mig mest hela tiden

Jag är ovan och nej , jag har inte ångrat mig när det gäller att ingå em relation och att vara kär

Nu håller åtminstone jag på och formar och kollar upp om det finns nån möjlighet att jag får bevara mig precis som jag är idag ändå :)

Jag vill ju helst ha denna relation på en vänskaplig nivå , lättsam , inga krav osv

Det här har ju Uppsala och jag diskuterat i alla oändlighet såna här saker
Han trodde jag var ute efter ett riktigt förhållande och han ville inte ha det
Han trodde jag var upp över öronen förälskad och han blev rädd
Det handlade om att jag var glad i han och en trygghet som jag gillade och mådde bra helt enkelt

Det kommer jag även göra nu när min pojkvän slutar vara i ett visst stereotypt beteende , det kärlekskranka beteendet då man måste ha kontakt hela tiden även när båda jobbar .

Kan man inte bara vara ?

Det här kommer jag vara stenhård på

Men jag är medveten om att jag kan vara krånglig också absolut

Men det här är viktigt för mig och jag behöver få vara ifred ibland

Den här veckan ska jag umgås med min son

Och förbereda stora sonens flytt - tänk .. han flyttar nästa söndag
Då kommer jag vara helt själv varannan vecka och jag kommer ha mitt sovrum för mig själv för alltid varje vecka

Jag ska göra om vardagsrum o nya möbler till lilla sonens nya rum på nytt :)

Ska bli superkul detta

Och jag ska få använda utgången till min altan
Och kanske börja släppa ut katterna där lite smått sen :)

Många saker blir det :)

Nej ni .. frukost .. sen sätta fart med denna dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards