Alla inlägg den 22 juli 2021

Av Tanja Engberg - 22 juli 2021 22:33

Nöjd med denna dag o kväll
Nästa vecka ska jag ta itu med mitt hem på allvar när stora sonen flyttat ut
Har mycket planer minsann

Och ikväll när jag var ut o vattnade blommorna o rastade katter så fick jag se att så gulliga igelkottbebisar har flyttat in hos mig :)

Helt otroligt bedårande

Nej ni .. sovdags här

Av Tanja Engberg - 22 juli 2021 17:45

Gör gott för själen :)

Ska snart ta mig hemåt o fixa lite hemma också :)
En väldigt bra dag :)

Av Tanja Engberg - 22 juli 2021 11:06

Jag har fått tag på en otroligt sexig kille , alltså .. det är just den sorten jag ska akta mig för ..men alltså .. man måste ju få ha lite roligt ibland och han är som jag , vill inte ha nåt förhållande :)

Jag känner mer o mer att det är det rätta
Förmodligen därför det tog slut med Fredrik

Det blev för intensivt från hans sida att ses o höra av sig

Det var inte jag

Men den här .. och han tränar i Bålsta o jobbar hemma o han kan ta sig hit

Jag bad han hålla ut o vänta till vecka 31 och det kunde han göra absolut för han ville träffa mig :)

Det är just en sån kille jag ska träffa när båda känner för det :)

Inget mer , jag vill bara inte mer ..

Det kommer nog vara permanent så för min del det tänket

Så varför inte vara öppen med det och bara njuta o ha det bra


Det ska jag göra :)

Av Tanja Engberg - 22 juli 2021 10:08

Och vet ni vad .. det fungerar verkligen :)
Den dagen du inte bryr dig så nämnvärt om det sista han gjorde..
Att du inte tänker förlåta o bla bla bla

Ja det är då du har vunnit det hela åtminstone för dig själv :)

För att ha inre frid är väl ändå det bästa :)

Idag ska jag fixa lite snabbt hemma o sen beger jag mig till stranden med matsäck o hela faderullan :)

Ha det så bra så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards