Alla inlägg den 14 juli 2021

Av Tanja Engberg - 14 juli 2021 19:54

Att jag ville koncentrera mig på ledighet o bli klar lite i mina tankar
Mera redo
Han hade ingen lust att vänta några veckor med att ses för att sen kanske det bara blev vänskap ändå

Så jag sa att jag respekterade det och tackade för mig .
Jag blev stressad helt enkelt .
Och då är det inte rätt .

Jag vet inte .. men nånstans innerst inne saknar jag Uppsala men vet att han gått vidare och är upptagen och en massa mera .

Så det är lugnt med det :)

Men hörni .. det är verkligen varmt ..:)

Av Tanja Engberg - 14 juli 2021 15:59

Är det minsann :)
L har inte varit så pigg på att ta sig till stranden medans jag längtar efter solstolen o en bra bok o så lite bloggande på det
Nu sitter jag på jobbet dock

Men jobbar bara idag , sen ledigt till måndag .

Jag gjorde det , jag kände att jag bara blev irriterad o gick som ett åskmoln
Min son kände nog inte riktigt igen mig tror jag

Så brukar inte jag vara
Jag brukar vara lättsam och ha fokus på han och vara väldigt närvarande .

Och glad framför allt

Så jag gjorde slut och sa att jag ska vara själv men vi kan vara vänner
Jag är inte klar med mig själv helt enkelt än
Jag har massor kvar att bearbeta

Så man kan absolut få vara vän med mig men inget mera

Han har inte ens svarat på det så gissar att han blev sur och inte accepterar min önskan

Jag ringde exet nu på em för att berätta om läkarbesöket .
Och jag kände att hur det nu än är med allting o att hans sambo är en knasboll så är det dags att släppa allt det där

Snart så har jag fått stora sonen att ta sig vidare
Jag tänker vara själv tills jag är klar med allt

Och jag kan äntligen få ordning på mitt hem

Så jag har mycket att vara glad över :)

Ovido - Quiz & Flashcards