Alla inlägg den 20 juli 2021

Av Tanja Engberg - 20 juli 2021 22:38

Och kväll :)
Imorgon går jag av och jag är sjukt jäkla taggad på att sätta fart o röra på mig o ta de sista kilona o komma i mål :)
Har ätit väldigt bra idag och skött mig :)
Är mycket piggare o känner mig fräschare

Har ett par jobbarbyxor i storleken mindre som väntar på mig

Sen till hösten ska det byggas muskler och kropp :)

Nej , jag är inte besatt men det här får mig att må bra .
Skönt att ha hittat tillbaks till koncentrationen , att vara på banan igen :)

Imorgon ska jag nog ta mig ut till havet och sola vid nån fin plats .

Läsa bok o bara ha det bra

Harri messade nyss om att ses imorgon kväll men jag vet inte .. riktigt vad jag vill med det där .

Jag kanske ska fortsätta vara själv ett tag till

Egentligen är han inte så där supersnygg längre .. men jäkligt smart är han ? och det är attraktivt som bara den enligt mig :)

Det var nog därför jag tappade intresset för Fredrik .

Har lite svårt för killar som ser sig själva som losers o inte har ordning på sitt liv riktigt

Som ber andra om tusen tjänster typ om skjuts för att de inte har egen bil osv

Eller hänger upp sig på tjejers liv o inte har ett eget riktigt

Det är verkligen oattraktivt enligt mig

Idag har jag haft Messenger avstängt .
Skönt måste jag nog erkänna :)

Ska ha mer sådana dagar :)

Imorgon kväll ska jag nog ta mig ut o börja prova på att springa
Jag kom på mig i söndags att mitt knä har slutat göra ont
Bara så där :)

Nej ni .. kolla lite serie nu o sen .. sova :)

Av Tanja Engberg - 20 juli 2021 11:12

Nu skriver exet hela tiden om en så enkel sak som att försöka få en läkartid till sonen .. suck :)

Tänker inte ge dom pluspoäng för det inte för det är det ingen som ger mig när jag gör nåt :)
Och det är att vara förälder att boka en läkartid och nåt man bara gör

Nu måste de visa hur bra o välvillig hon är mot sonen och det är ju bra dock

Men låt mig få ha min barnfria vecka ifred tack :)

Jag litar till 110 % på att de tar hand om detta barn som man ska göra som förälder :)

Inga knussel eller frågetecken i det :)

Men jag vill få vara ifred när jag är barnfri :)


Så bort med det där nu tack :)

Jag stängde av Messenger ett tag helt enkelt .

Nu ut o städa i trädgården igen , det är harmoni för mig :)

Av Tanja Engberg - 20 juli 2021 09:15

Men sov lite sisådär under natten .
Idag kommer jag vara piggare på jobbet definitivt .

Men innan dess ta ut katter och vattna blommor .

Ta hand om mitt hem lite å


Nu börjar jag komma lite i fas och nu har jag gett mig den på att koncentrera mig på Viktväktarna och ge det en chans .
Jag har 6 kg kvar att gå ner ungefär o de ska bort under detta år
Jag har låtit det ta tid o passat på att leva samtidigt även fast det varit mycket jobbigt å i mitt liv det här året .

Till hösten sätter jag igång med träning på allvar
Vill börja på nya gymet när det öppnar på nya badet .
Snart är cirkeln sluten :)

Jag o exet är absolut klara med varandra också och det känns bra .

Och om några dagar flyttar stora sonen

Jag tittar på andra jobbmöjligheter

Så ja vi får se helt enkelt :)

Måste börja cykla till jobbet .. men nä .. inte idag :)

Hörni , ha en fin tisdag :)

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards