Alla inlägg den 6 juli 2021

Av Tanja Engberg - 6 juli 2021 23:41

Man sover ju som en kratta nuförtiden
Varmt o eländigt o värk både på det ena o andra stället
Men hoppas på att få sova ordentligt inatt

Konstig dag och lite tråkig men det gör mig ännu mera fast o beslutsam
För det här är inte hållbart längre

Men om vi ska komma till nåt braigt så har jag hittat två jobb bara så där jag vill söka och kommer att göra
I Västerås dessutom
Är lite nyfiken på att jobba där
Det ena jobbet är på en skola och det andra jobbet är som personlig assistent :)

Så jag kommer att söka dom :)

Det andra braiga idag är att jag fick en hint om att ha blommor ståendes utanför min dörr när jag kommer hem nån kväll
Men vet inte vilken kväll
Sånt här gillar jag :)

Kan jag komma på nåt tredje braigt ?

Nä , tog slut nu :)

Nu har jag iallafall tagit beslutet att inte vara kvar .

Det känns bra .
Och på fredag kommer jag att välja att göra nåt helt annat än det som var planerat från början

Så är det :)

Nä .. nu försöka sova :)

Natti på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards