Alla inlägg den 23 juli 2021

Av Tanja Engberg - 23 juli 2021 22:09

Det jag skulle skriva om en annan gång
Det kom annat emellan , saker jag skulle behöva skriva av mig men inser att det får ske i pappersform o i mitt privata istället .

Jag är sjukt jäkla trött och blev det bara så där efter ett långt samtal i telefon .
Sånt här är jobbigt men bra att det kommer upp till ytan också , att det inte är nån dold hemlighet .


Jag skulle kunna sjukskriva mig lätt men går på semester snart och sen får vi se vad som händer .

Imorgon när jag går av så tänker jag åka hem o packa strandväskan för att njuta av ledighet o fint väder :)

Sen en dag kvar bara

Jag är i stort behov av en kram men får vänta

Nej ni ? natti på er :)

Av Tanja Engberg - 23 juli 2021 09:31

Fredag idag och bara en helg kvar ..sen semester .. tack och lov :)
Det här har varit den mest nedriga sommaren någonsin arbetsmässigt men snart så är det över .

Privat så har den varit riktigt bra :)

Ska städa upp lite innan jobb här hemma o äta mig en god frukost

Ta vara på de små stunderna i livet

Sen har jag läst en text som förmodligen handlar om mig - ska skriva lite mer om det ikväll :)


Den kommer att hjälpa mig definitivt och varför jag fastnar i hopplösa relationer o lite annat .

Mitt hjärta är bra mycket lättare nu .


Skönt


Ha det bäst alla ni där ute och .. var rädda om er :)

Ovido - Quiz & Flashcards