Alla inlägg den 26 juli 2021

Av Tanja Engberg - 26 juli 2021 20:32

Har hoppat över till att vara lite mallig istället :)
Titta så stilig han är :)

Av Tanja Engberg - 26 juli 2021 09:35

Ny vecka o nya möjligheter
Förra veckan hade ju väldigt blandat innehåll o den tog mina sista krafter

Jag har ett pass kvar att jobba , sen ska jag ladda upp ny energi o nya strategier och nya mål .

Ja, det känns jäkligt tomt utan stora sonen och ja jag har gnällt mycket om han här men nu när han gav sig ut i stora världen .. blev det läskigt för mamman å .

Vem ska skydda han där i Skövde ?

Det kommer gå så bra - mina mammakänslor som spelar mig ett spratt bara .

Exet - ja på nåt konstigt vis så bryr jag mig inte nånting , jag känner inte någonting , absolut ingenting .. inte på något sätt om någonting

Jag tror att de två och sonen kommer hitta sina roller o hur de ska fixa att leva ihop .
Jag har gett dom alla 3 vissa knuffar åt rätt håll bara .

Så nu släpper jag det där för ett tag :)

Och så var det detta med kärlek - ja det är så typiskt mig att fastna för nån som kanske inte är helt enkelt men väldigt oemotståndlig så givetvis kommer jag ta reda på mer om detta :)

Jag har hunnit fylla mitt i livet och har massa erfarenheter med mig så jag borde vara lite mindre naiv :)

Nu frukost ..
sen ta itu med lilla sonens nya liv , att få ha ett eget rum igen .
Sängen är beställd
Skrivbord ska köpas
Och lite annat

Ny soffa till vardagsrum köper jag efter Öland :)

Nej ni .. sätta lite fart :)

Ha en härlig måndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards