Alla inlägg den 4 juli 2021

Av Tanja Engberg - 4 juli 2021 21:58

Absolut
Men .. det finns lite smolk i bägaren som man brukar säga

En del vänner äter mig både till frukost o lunch o middag ..
Och när det blir så kan jag bli väldigt kort i tonen o tvär och väldigt väldigt trött

Jag vet inte riktigt varför de ser mig som nån som de måste tala om för hur jag ska vara eller att man ifrågasätter eller ja vad som helst

Det stör mig något så enormt
Idag har jag umgåtts med en vän hela dagen o kvällen

Hon ifrågasätter , tillrättavisar och ja allt gör hon o det gör mig galen rent ut sagt

Sen samma med dottern på kvällen

Varför säger jag bara ?

Sen en killkompis som verkligen inte har nåt liv och skriver hela tiden , exakt hela tiden
Vet ni vad jag gör då?
Exakt , vägrar svara :)

Imorgon ska jag umgås med barnbarnen :)

De gör inte så iallafall .

Ovido - Quiz & Flashcards