Alla inlägg den 11 juli 2021

Av Tanja Engberg - 11 juli 2021 08:41

Och vi kör en sista jobbdag och natt :)
Sen lite ledigt igen men ingen semester än inte:)

Jag är glad för häromdan kom sonen o sa själv att han löst dilemmat att han sover hos sin pappa när han kommer hem på helgerna
Om jag ska vara ärlig har han nog ledsnat på mina odjur till katter samt att det är svårt att hålla ordning här när vi bor trångt
När han åkt ska allt göras om och det bästa av allt .. jag får mitt sovrum för mig själv eller nu kommer vi vara två vuxna i det sovrummet då, känns lite ovant fortfarande men också härligt .
Jag har levt själv i så många år att jag kommer ta det lugnt o sakta och vara mån om egen tid :)
Jag har inte haft sex på 8-9 månader eller nåt , tappat räkningen faktiskt .
Så det var en skön känsla att ha fått tillbaks den biten igen :)

Behöver närheten .

Det ska bli finväder och väldigt varmt nästa vecka :)

Längtar efter Ludwig också
Och min .. pojkvän .
Har inte kunnat setts sen igår morse för jag jobbat så intensivt
Får bli nästa vecka

Nej ni .. tänker få lite gjort här innan det är dags att slita för levebrödet igen :)

Kramis

Av Tanja Engberg - 11 juli 2021 00:01

Och jag behöver inte leta längre :)

Ovido - Quiz & Flashcards