Alla inlägg den 3 juli 2021

Av Tanja Engberg - 3 juli 2021 22:42

Det är helt klart den bästa känslan :)
Nu har jag tvättat o fixat lite ute också
Vi ska strax lägga oss
Imorgon har jag bokat in promenad samt häng på badstranden och L har bokat en kompis å :)

Så blir en bra dag :)
Hann träffa älsklingen en sväng å ikväll
Mysigt , nästa vecka blir det barnfritt


Bara känslan av att få sitta i sitt kök och äta det bröd man vill.. det är ju alldeles underbart :)

Det är ju alltid det när man lever i någons annans hem .. att man rättar sig efter deras traditioner o seder


Jag tycker dock att jag blir bättre o bättre på att gå min egen väg när jag är där nuförtiden
Och säga ifrån lite

Det är ett väldigt speciellt hem och inte särskilt rent och städat
Och väldigt mycket djur mee saker som hör det till som tex kattlådor o sånt

Eller hundar som bajsar ute

Men jag anpassar mig lite och hjälper till och skapar lite ordning
Min vän har alltid varit så här i alla år , så är det bara .
Jag gillar läget trots min fobi med renlighet :)

Men att sova i någons annans lakan - där gick gränsen för mig :)

Nej ni .. natti på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards