Alla inlägg den 5 juli 2021

Av Tanja Engberg - 5 juli 2021 22:53

Här
Känner mig riktigt sjukt trött
Men hoppas jag varit en bra mamma och mormor idag ändå

Nu börjar mammaveckan lida mot sitt slut
Fick ett par extra dagar med min son men nu är det dags för han att åka till sin pappa
Och dags för mig att jobba igen

Nu är det dags att vara Tanja och flickvän och flytta ut till huset i en vecka

Ska bli skönt att få vara där

Nära till jobbet också är det

Natti på er alla

Av Tanja Engberg - 5 juli 2021 19:37

Att jag lätt blir utmattad av att vara social
Att det gör mig väldigt trött

Jag orkar bara en kortare stund nuförtiden men å andra sidan har jag varit extremt social i över en vecka och jag är ju van att vara mycket för mig själv

Imorgon är det jobb som gäller o då får jag vara social där men sen får det vara slut med det på ett tag :)

Just ja- vi ska ha personalfest på fredagen men då jobbar jag tidigt dagen därpå så jag kommer bara vara med en stund .

För mig är det viktigare att vara pigg dagen därpå på jobbet .

Men sådant här tröttar verkligen ut mig nuförtiden

Min pojkvän o jag är lika där , att vi inte vill ses jämt utan mera lagom o få vara själva ibland å

Det är det som oftast inte fungerat när jag varit inne i en relation när det ska vara intensivt .

Så för mig fungerar detta bra
Nä, nu dags att rensa jordgubbar :)

Ovido - Quiz & Flashcards