Direktlänk till inlägg 29 augusti 2021

Dåligt samvete , ilska och hopplöshet ..

Av Tanja Engberg - 29 augusti 2021 21:54

Hör hemma i min ensamma kväll nu när jag lämnat sonen hos sin pappa o hans sambo en kväll för tidigt pga att han blir hemma från skolan imorgon .

Dåligt samvete för sonen reagerade med ilska och tårar där hemma för många orsaker förmodligen - ett icke fungerande internet som varit så länge o pappan bryr sig inte att ta itu med problemet .
Denna pojke har en trygghet - datorn .
Och att få behöva åka till ett ställe en dag för tidigt o upptäcka att pappa låtit ytterligare en vecka gå utan att lösa internetproblemet.. ja, det fick denna pojke med sina diagnoser att gå i taket .
Dessutom har pappan o hans sambo nyss kommit hem från en kryssning med skaldjursbuffé som sitter högt på önskelistan hos min son .. förmodligen tog avundsjuka o svartsjuka över .
Att de får göra det och inte han
Och de har säkert berättat om allt kul .. och det kokade nog över hos han skulle jag tro .

Men jag har lovat han den kryssningen nu i september ;)

Det åker jag gärna med han på :)

Men min frustration ligger i att jag gjort ett barn med en komplett idiot förmodligen
Som verkligen inte kan tänka på rätt sätt

Är så trött på de där egentligen men försöker hålla en bra linje .

För allas skull

Nu göra det sista .. sen sova :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27


Började bra när jag kom hem Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :) Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om der...

Av Tanja Engberg - 14 mars 2023 18:53


Efter våren och sommaren Ljumma sommarkvällar vid sjön Det har jag allt nu Jag är också nöjd med mig själv för att jag lyckats klara tre veckor utan kontakt . Jag insåg att alltihopa bara var spel för galleriet Nåt som sådana typ av människo...

Av Tanja Engberg - 19 februari 2023 22:47


Att man har blivit frisk från att känna sig jagad och inlåst och alltihopa av ett narcissistiskt ex . Igår kväll sa en gemensam vän till oss vad det hela handlade om och vad han gjorde eller rättare sagt försökte göra och var väldigt inställsam och ...

Av Tanja Engberg - 13 februari 2023 22:18


Att jag gjorde så tvärtemot det man ska göra med manipulativa personer igår .. men jag orkade inte .. var sjukt irriterad . Och jag fyllde på hans energitank till bristningsgränsen .. och tömde min . Däremot så kommer jag få lugn o ro i många veck...

Av Tanja Engberg - 12 februari 2023 11:57


Om narcissister igen .. brukar göra det ibland när jag behöver bli påmind om hur jag behöver vara Egentligen är det sjukt att man aldrig kan få vara sig själv med narcissister Och varenda gång glömmer man bort att de behöver ens energi o vill få ...

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards