Direktlänk till inlägg 27 augusti 2021

En del killar är ..

Av Tanja Engberg - 27 augusti 2021 11:01

Väldigt egocentriska och självupptagna måste jag säga
Jag har inte lovat någonting på något sätt
Jag har aldrig sagt att jag blandar in min son i någonting förrän jag verkligen vet
Aldrig att jag skulle utsätta ett barn för det att en okänd människa tar sig in i hans trygga liv och hem bara så där

Jag har inga problem med att vara själv eller leva själv
Tvärtom - jag kan uppskatta ensamheten .

Men just nu är det två som tjatar om uppmärksamhet
Den ena som hela tiden tjatar om närhet o pussar o kramar och jag svarar varenda gång att det var så längesen jag fick en kram eller en puss av en man att jag inte vet vad det är att sakna det

Ibland tror jag såna här killar är troll faktiskt

För de lyssnar ju aldrig på mitt budskap eller det jag har att säga

De bara upprepar saker som ett mantra
Och då undrar man hur många de skriver samma sak till :)

Så ja , killar är bra fåniga .

Jag är jäkligt envis och jag går min egen väg och sånt där förlorar de mer än vinner på :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Engberg - 16 mars 2023 21:27


Började bra när jag kom hem Sonen var här och vi hade trevlig samvaro tills pappan hämtade Jag la mig och vilade sen och sov ett par timmar .. Så skönt :) Vaknade till och konversationen på whats app med min yngre syster hade dragit igång om der...

Av Tanja Engberg - 14 mars 2023 18:53


Efter våren och sommaren Ljumma sommarkvällar vid sjön Det har jag allt nu Jag är också nöjd med mig själv för att jag lyckats klara tre veckor utan kontakt . Jag insåg att alltihopa bara var spel för galleriet Nåt som sådana typ av människo...

Av Tanja Engberg - 19 februari 2023 22:47


Att man har blivit frisk från att känna sig jagad och inlåst och alltihopa av ett narcissistiskt ex . Igår kväll sa en gemensam vän till oss vad det hela handlade om och vad han gjorde eller rättare sagt försökte göra och var väldigt inställsam och ...

Av Tanja Engberg - 13 februari 2023 22:18


Att jag gjorde så tvärtemot det man ska göra med manipulativa personer igår .. men jag orkade inte .. var sjukt irriterad . Och jag fyllde på hans energitank till bristningsgränsen .. och tömde min . Däremot så kommer jag få lugn o ro i många veck...

Av Tanja Engberg - 12 februari 2023 11:57


Om narcissister igen .. brukar göra det ibland när jag behöver bli påmind om hur jag behöver vara Egentligen är det sjukt att man aldrig kan få vara sig själv med narcissister Och varenda gång glömmer man bort att de behöver ens energi o vill få ...

Ovido - Quiz & Flashcards