Alla inlägg den 28 september 2021

Av Tanja Engberg - 28 september 2021 23:34

Som om någon kört över mig med en ångvält o plattat till mig ordentligt

Åh vad jag önskade att jag bara kunde säga upp mig rakt av nu på en gång
Men det går ju inte

Hade ett möte när jag kom till jobbet med min chef o min gruppsamordnare
Det var jättejobbigt o till slut orkade jag inte ens protestera

Eller försvara mig
Både gruppsamordnaren och chefen är nya och vet ju inte riktigt bakgrundshistoriken kring allt men luften gick ur mig och tårar kom och jag kände mig bara så trött och väldigt hopplös o väldigt dålig


Sen ska man orka jobba ett sovjourspass efter det

En kollega pratade med mig innan hen gick hem och det kändes skönt att nån som vet om bakgrunden o nån som varit här en längre tid faktiskt pratade med mig

Men jag önskar verkligen att jag bara kunde dra härifrån nu på en gång

Men det går ju inte - man behöver en lön varje månad .
Så är det bara

Min tid kommer
En tjänst på försvaret här i Enköping skulle inte sitta fel inte

Nu sova ?
Natti

Ovido - Quiz & Flashcards