Alla inlägg den 5 september 2021

Av Tanja Engberg - 5 september 2021 22:32

När det gäller exet
Att det går så bra just nu att vara överens och att vara vänner och att samarbeta

Vi pratar lugnt o stilla med varandra , ingen hets alls

Och det kan ske flera ggr i veckan
Och det bästa av allt ? det är inte jobbigt efteråt

Sonen kom ju hem när jag var på jobbet idag

När jag kom hem på kvällen så berättade han sina anekdoter om exets sambo

Min son hade sagt :
Visst är räkmackorna på Öland goda pappa
Det här sa han nog för att reta upp exets sambo lite

Då säger exets sambo : ja, särskilt med sitt ex

Förra året var ju exet med några dar på Öland ( skandal i mångas ögon men inte i mina )
Idag känns det helt ok

Men det bevisar att hon ser mig som ett hot idag verkligen
Det stör nog rejält att vi är så vänskapliga idag
Det där vet man ju själv ..

Är två ex osams eller inte pratar med varandra , perfekt
Men när de blir vänner igen .. ja, då anar man oråd .

Jag ska visa ännu mer att hon inte behöver se mig som ett hot .
Snarare tvärtom
Hon får ha sin man ifred
Jag är inte ute efter han precis

Skönt att ha sonen hemma igen :)

Nä natti här nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards