Alla inlägg den 10 september 2021

Av Tanja Engberg - 10 september 2021 22:26

Dottern o yngsta barnbarnet var på besök här på morgon och fm
Jag har mått riktigt piss idag pga bihålorna
Det blir bara värre o ena sidan av skallen värker som bara den
Inte förrän nu sent på kvällen har det lättat en aning


Var iväg o hämtade sonen i skolan - han kom aldrig så gick ut o ställde mig

Ser min son kommw väldigt arg , upprörd o ledsen
Var svårt att få ur han vad som hänt

Jag blir så nedrans irriterad på personalen ibland men försöker tänka att det inte är så lätt

Men .. aldrig lämna ett barn i ett sådant skick utan att veta att en förälder hämtar eller finns hemma .
Aldrig någonsin !!
Och starta inte saker som du inte hinner avsluta
Nu fick mitt barn en hemsk eftermiddag
Det tog flera timmar för han att lugna ner sig och resultatet blev att han var väldigt trött .

Så onödigt .
Förstår att de måste ta upp vissa saker
Men lyssna även på barnen o se till att allt är ok igen innan man skiljs åt .

Nu var det tur att jag fanns där o väntade på mitt barn

Undrar hur det varit annars
Man kan också ringa en förälder


Em lunkade på
Jag kämpar vidare med bihålor
Lagade kvällsmat
Vi åkte iväg till godisstoppet för att handla godis
Väl hemma så behövde dottern mig på Maxi för hon hade glömt plånbok i fel bil

Jag åkte dit o hjälpte henne
Tog tid
Det var rena ungdomsgården på parkeringen och det spelades hög musik
Och va jag saknade det där livet en hel del
Bekymmersfritt
Kul

En som jag dejtade en gång i somras började skriva när jag kom hem
Tål inte människan
Så dryg

Pojkvännen är på fest
Vi ses imorgon

Ja det är väl ungefär min fredag detta
Imorgon ska vi fira mitt äldsta barnbarn som fyller hela 3 år :)

Hipp hipp hurra :)

Natti från mig

Ovido - Quiz & Flashcards