Alla inlägg den 16 september 2021

Av Tanja Engberg - 16 september 2021 23:57

Fick en bra ledig dag o kväll :)
Har fått lite gjort och börjar känna att saker och ting känns annorlunda .
Jag har gett mig en chans att vila upp mig
Få lite saker gjorda här hemma
Inte skjuta upp saker hela tiden
Inte ha ångest
Inte ens mitt arbete kan få mig att känna så just nu

Jag har gjort en annan sak - jag har blockat massor av såna där troll .
Jag har mig på inaktiverad på Messenger .. för att inte finnas till hands hela tiden
Och det är faktiskt riktigt skönt :)

Så jag kommer nog fortsätta ha så

Inte ens exet kan få mig att känna ångest
Han skickade en sån där fråga han inte behöver fråga egentligen
Tror han gjorde det för att han inte sett grön plupp på mig på länge på Messenger

Så han var tvungen att testa o se om han blivit blockad igen men sånt behöver jag inte hålla på med inte :)

Jag har även bokat gratispass genom kommunen på Friskis o Svettis , på måndag ska jag dit :)

Och vecka 45 öppnar gymet på nya badet , då ska jag köpa årskort :)

Och träna ofta
Tror att det är det som saknats i mitt liv

Nä ni .. natti här

Jobb imorgon , sen har jag semester :)

Ovido - Quiz & Flashcards