Alla inlägg den 3 september 2021

Av Tanja Engberg - 3 september 2021 20:28

Så kan man tolka det som lite ombytta roller nu , att jag har övertaget o skojar till det när det gäller sex:)

Att jag tog upp ämnet och att jag ens kunde skämta om det :)

Det ni .. det trodde ni inte va :)

Av Tanja Engberg - 3 september 2021 20:26

Skrev mitt ex nyss att han känner mig :)
Hahahaha jag tyckte det var roligt ja om än inte lite snuskigt :)
Sen om han menade den snuskiga innebörden eller inte av den meningen det vet jag inte :)
Och han förtäljer inte den historien heller utan svarar exemplariskt :)

Eftersom han är sambo nu och allt .
Och måste hålla sig på mattan om han nu då gör det vilket jag inte tror att han gör

Men jag kunde inte låta bli att skicka en massa hahahaha till han om det .
För jag tyckte det var roligt faktiskt :)

Jag kunde bjuda på det även fast han vet nu att jag träffar nån :)

Det har jag berättat för att jämna ut det hela lite
Trött på att folk ser på mig som nån som alltid lever själv
Nån som det är synd om

Det är det inte
Och det är slut med offerkoftan helt klart
Nu kör vi på för fullt :)

Det gäller samma med mitt arbete
Låt vara så att jag är totalt missanpassad o ingen vill arbeta med mig
Eller umgås

Då får det väl vara så tills jag hittar ett nytt arbete :)

Nu ska jag ta min fredagschoklad o kolla lite serie :)

Ovido - Quiz & Flashcards