Alla inlägg den 19 september 2021

Av Tanja Engberg - 19 september 2021 20:54

Äntligen hemma och vi går över till familjeliv här :)

Tack o lov ovh äntligen :)

Stora sonen hörde av sig ikväll o nästa vecka ska han göra baskerprovet.
Jag försöker vara entusiastisk och hänga med vad allt betyder och innebär men det är ju svårt också :)

Jag håller tummarna iallafall :)

Imorgon så blir det promenad igen
Jag känner att jag behöver dom

De får mig att må bra helt enkelt
Speciellt bihåleinflammationsjukdomen

Jag håller sakta men säkert att få mitt hem som jag vill ha det
Deadline blir till första advent :)

Nej ni .. tvättstuga väntar :)

Av Tanja Engberg - 19 september 2021 17:21

Kan vara bra tjurskalliga och barnsliga tycker jag :)
Nu när jag faktiskt säger som det är , att jag är trött emellanåt och vill vara själv ibland så spelar man svår

Varsågod , gör det :)

Jag finns här men inte dygnet runt , jag ses gärna men inte när som helst :)

Sen en annan sak - det känns rätt så skönt att ha lite distans mellan mig och exet o inte höras jämt o ständigt
Jag är inte ovän på något sätt men det har varit mycket
Tänker på hans sambo också , att det måste vara jobbigt att veta att jag finns där alltid i balgrunden
Så jag kommer att hålla lite låg profil för allas skull :)


Dessutom är våran son så pass stor att man kan bestämma med han :)

Sådetså :)

Av Tanja Engberg - 19 september 2021 12:10

Promenaden gjord
Likaså en god frukost
Nu ska jag ta itu med att fixa lite o ha en lugn härlig söndag
Det känns rätt så ok ändå livet :)

Ovido - Quiz & Flashcards