Alla inlägg den 25 september 2021

Av Tanja Engberg - 25 september 2021 22:04

Den har varit med väldigt blandat innehåll

Jag o L tog en cykeltur på landet en timme - härligt :)
Sen hem och började röja på altan och i trädgård
Vännen hörde av sig o det blev promenad en timme

Sen lunch o sen ut o fixa igen

Sen trött

Och sen fipplade sonen med sin dator så hans internet försvann
Sen uteblev vårat middagssällskap , stora sonen , utan att meddela oss det
Mamman höll på att gå i taket här av frustration att man inte hör av sig o att man är för lat att komma o hjälpa mamman med yngre broderns dator
Sen ännu tröttare på att hon ska aktivera den yngre sonen för att han inte har den blekaste aning vad han ska göra när han inte kan använda datorn

Det resulterade i en kvällspromenad i en dryg timme i Drömparken efter middagen

Skönt att komma ut o röra på sig

Sonen vill att vi ska ut o gå en mil nästa gång han är här , gärna för mig :)

Vad ska det bli av det här månntro ?

Nu klar med tvättstugan o nu snart bädda ner sig

Just ja.. jag har köpt mina uggletapeter idag och matchande gardiner :)

Natti

Av Tanja Engberg - 25 september 2021 08:54

Lördag är en skön känsla

Jag ska få lite gjort här hemma nu idag

Fixa o grejsa både ute o inne
Inhandla tapeter till vardagsrummet för nu har de äntligen rabatt på dom igen

Måste göra ordning för hösten på altanen

Tvätta

Jag vill mer o mer ha nån att vakna upp med på en sån här lördagsmorgon :)

Nej ni .. nu sparkar vi igång denna dag
Allt kommer falla på plats till slut
Jobb, partner , familj osv

Nu idag ska jag njuta , thats it:)

Ovido - Quiz & Flashcards