Alla inlägg den 24 september 2021

Av Tanja Engberg - 24 september 2021 21:17

Har jag träffat en man som jag känner sen tidigare långt tillbaks från tiden i F-100.., och dessutom två ggr :)
En gång på jobbet o så nu ikväll på Maxi
Har alltid varit lite intresserad av han så
Det är nånting som jag inte riktigt kan få kläm på direkt

Tänker nu idag att när man inte är fast i F-100 längre så skulle det vara mysigt att träffas faktiskt

Han är inte så tokig ändå

Annars har jag haft en riktig skitdag
Sov bra på jobbet men sen började eländet

Vikarie ringde sig sjuk
Jag fick aldrig gå hem för fanns ingen som kunde byta av mig
Katter hemma som varit instängda o utan tillsyn o mat ett dygn
Son som ska hämtas i skolan o där jag redan har ett minuskonto den här veckan pga jobbet

Jag har varit tvungen att ha barnvakt åt sonen

Han vill få vara hemma lite

Jag tyckte ändå jag har gjort ett bra jobb men ett tag innan jag skulle sluta så kom eländet .. igen

Då tankarna for i huvudet att jag måste byta arbete väldigt snart typ nu

Men nu i helgen ska jag inte tänka jobb utan koncentrera mig på mig själv o min familj
Är ledig ända fram tills tisdag em o får ta itu då med vad jag ska göra

Nåt måste jag göra

Men mysigt att tänka på den där mannen lite ändå

Av Tanja Engberg - 24 september 2021 06:43

Går av på förmiddan på jobbet och då är det allt fredag och helg för mig :)

Ska bli så skönt .. helt underbart :)

Umgås med familjen
Bara vara
Sova ut
Ingen klocka som ringer o väcker en
Och det bästa av allt ..
Jag är ledig till på tisdag em :)


Superskönt ju :)

Ovido - Quiz & Flashcards