Alla inlägg den 21 september 2021

Av Tanja Engberg - 21 september 2021 17:17

Passningen när jag fick chansen av en kollega
Kom på det för sent
Och vågade inte heller , hade inte planerat för det

Men jag borde gjort det absolut

Nästa gång kanske

Jag borde också frågat när en kollega sa att hon inte ville sätta dit mig när hon tog kontakt med våran chef

Jag borde ha frågat men varför frågade du inte mig först hur jag mår i detta ?

Innan man tar kontakt med chefen

Så många frågor o funderingar har jag

Vad är det för fel på mig ?

Innan jag slutar ska jag fråga det

Nu middagsbestyr

Av Tanja Engberg - 21 september 2021 11:07

Period nu tror jag
Men har varit ute och gått tre dar i rad och det är bra :)
Imorgon hinner jag inte nåt men på torsdag kan det bli av igen :)
Känner att jag mår så mycket bättre av att röra på mig och det kommer jag fortsätta med :)

Snart dags för möte på jobbet o sen hem igen till min trygga vrå
Där jag mår som bäst

Ha en fin tisdag

Ovido - Quiz & Flashcards