Alla inlägg den 28 juni 2021

Av Tanja Engberg - 28 juni 2021 23:30

Har haft en hel del att göra idag men har hunnit med en simtur i min favoritsjö och vi har grillat till middag och ja lite allt möjligt .
Dock har jag inte hunnit med att prata med min vän som vi åker till imorgon .
Däremot har jag hunnit prata en del med en man som jag tycker väldigt mycket om ju mer jag lär känna han eller jag har ju känt han i många år men inte på det här sättet :)
Känns mysigt faktiskt , vi får se vad som händer
Hade han inte jobbat nu så hade han fått följa med mig på semester :)

Utan tvekan

Vi får ta det nästa vecka , ut med hans båt lite:)

Jag känner ju hela hans familj och vi har varit på många kalas samtidigt .

Så jag kan den där familjen :)

Nu sova .. sen upp tidigt för att fortsätta :)

Just ja .. jag har fått några konstiga fläckar på mig , tror det är en biverkning av vaccinet jag tog i onsdags .

Det där var rena giftet helt klart :)

Natti på er

Av Tanja Engberg - 28 juni 2021 12:37

Jag älskar bara den här bilden :)
Synd att de håller på att blomma ut nu.. hade velat fotografera dom fälten :)

Men de får mig glad på något sätt
Har satt det som bakgrundsbild på min mobil o blir glad varje gång jag öppnar mobilen :)

Nu städat bilen o nu ta itu med gräsmatta :)

Hejdå så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards