Alla inlägg den 12 juni 2021

Av Tanja Engberg - 12 juni 2021 13:12

Så kom regnet :)

Av Tanja Engberg - 12 juni 2021 12:48

Till Västerås o köpte hjulsidor till bilen , tänkte den skulle få bli sommarfin
Ska dammsuga den o fixa lite o stoppa in bad och sommarsakerna .

Ska köpa nya mattor och ny klädsel sen också :)

Hittade även väldigt billiga plantor på Bauhaus till min lycka - allt 10 kr st
Gör inget att de börjat vissna för de blir så fina o stora fort

Och lite tröjor till sonen
Men ingen mer bikini eller blommig klänning till mig

Sjukt mycket folk där ute redan vid 10

Nu hemma o ut med katterna en sväng o sen en behövlig dusch och ombyte

Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra

Vi får se

Jag tycker det är skönt att det är söndag imorgon o sonen kommer igen ja

Nej ni .. var tvungen att sitta ner en stund o passade på att skriva ner några rader då

Av Tanja Engberg - 12 juni 2021 07:44

Snart är jag ledig igen ända tills tisdag
Skönt :)
Och kan ni tänka er .. solen tittar faktiskt fram idag när man trodde att det skulle regna precis hela dagen
Det är ju nåt att vara glad över allt

Man måste påminna sig om de små sakerna som får en att känna sig glad o känna välmående

Nu ska jag sätta fart här o få allt gjort innan hemgång

Men ha en fin lördag

Ovido - Quiz & Flashcards