Alla inlägg den 6 juni 2021

Av Tanja Engberg - 6 juni 2021 22:15

Äntligen läggdags :)

Jag är trött så in i norden , det är sjukt varmt ute och kommer bli en jobbig natt
Känner att jag behöver få min sömn nu , kan inte vara utan den för länge
Då blir det knas

Vi får se vad det blir för väder , ska vara lite ostadigare tydligen .

Jag vill ha bara massa sol :)

Shorts o linne väder :)

Nej ni .. natti på er :)

Av Tanja Engberg - 6 juni 2021 20:09

Är alla dessa myggdjävlar :(
Igår kväll blev jag totalt sönderbiten och även på natten .. det kliar nåt djävulskt
Så jag hatar verkligen mygg !!

Av Tanja Engberg - 6 juni 2021 19:01

Vi med ett kvällsdopp ute i bresse beach o så mycket folk där så här en söndagskväll .. helt otroligt och jag gillar själva känslan o stämningen :)

Sen är det bara att fixa det sista inför en ny vecka
Jag har ju ledigt nästan hela veckan så jag börjar morgondagen med ledigt och kan göra precis det jag känner för helt enkelt :)

Vi får se vad det blir:)

Jag älskar verkligen den här tiden på året :)

Av Tanja Engberg - 6 juni 2021 18:24

Bara så bra :)

Av Tanja Engberg - 6 juni 2021 15:41

För att dejten från mors dag bara ska innehålla vänskap från min sida :)

Det känns bra att inte gå och fundera på det mer men det är flera faktorer som avgjorde det hela

Men han är inte det jag söker riktigt

Det är lite för mycket hålligång och aldrig kunna vara själv och jag kände att det inte riktigt är allt som stämmer
Men jag behåller vänskapen men inte något mer- inte pussande , inte kramande .

Men han kan få hjälpa mig borra o sätta upp saker :)

Vi har lite slö dag här men ska snart åka o handla inför våran grillmiddag :)

Så kör vi ett kvällsdopp ikväll :)

Skönt att komma på saker :)

Av Tanja Engberg - 6 juni 2021 10:43

En trött mamma helt klart
Det börjar bli jobbigt att dela sovrum med sin yngsta men nu är det bara en månad kvar innan han får tillbaks sitt rum.
Det är så pass illa att jag börjat känna av min sjukdom för jag har svårt att somna och jag störs på natten .
Och det börjar bli trångt .
Men snart så är det dags .

Idag hurrar vi för Sverige :)
Sveriges nationaldag .

Jag har nyss skickat ett mess via sonens Messenger till hans pappa för att meddela om utebliven betalning
Bara kort info , inga känslor osv

Klart det irriterar mig för jag vet att han gör det för att få igång mig och bryta noll kontakt o bli arg

Men det är sonen som får ta konsekvenserna för fortsätter han strunta i saker stannar mobilen här .
Det är den som betalas av till mig .

Jag var för snäll där då han nyss kastat ut den som han gör några månader sen kastat in igen och dum som man är köpte jag sonens mobil och pappan gr betala av till mig .
Båda skulle lagt hälften på mobilen för ingen är fattig och båda kan betala .

Så var jag för precis ett år sen
Idag kommer det inte ske något sådant

Idag är jag tuff och hård .
Och inga känslor med

Har för övrigt inga känslor angående den mannen så det är ju bra med det .

Denna nationaldag kör vi lite vilodag tror jag och fix hemma :)

Vi får se helt enkelt :)
Och grill om jag får igång gasolgrillen :)

Ha en underbar nationaldag allihopa :)

Ovido - Quiz & Flashcards