Alla inlägg den 27 juni 2021

Av Tanja Engberg - 27 juni 2021 19:38

Efter arbete o sen vimla runt i två städer med alla reagalna människor ( det kom jag ju på långt senare att rean startar idag ) försöka komma på vad jag behöver med mig på våran resa och ja ni vet :)
Kom på nya saker hela tiden :)

Nu har jag sonen hemma igen och lugnet har lagt sig o tystnaden har lagt sig när det gäller exet å tack o lov :)

Det är som vanligt hörni - när jag är barnfri så mycket kontakt
När han är barnfri ingen kontakt behövs

Tänk att saker o ting alltid håller sig lika :)

Jag bryr mig inte faktiskt

Jag berättade för sonen om vårat samtal vi hade

Så han vet om det .
Nu kolla lite serie för jag blev tvärslut ...


Kramis

Av Tanja Engberg - 27 juni 2021 13:59

Det här med att blocka av exet ..
Jag vet att han inte är korkad
Men han tror att han är snart när han spelar dum

Bara från helt apropå kommer ett mess mitt på dagen angående sonens ögon , nåt jag skrev om för flera dagar sen

Det är så här han gör för att få mig irriterad och ur balans men se det gick inte för jag provade klänningar ja :)

Jag sa senast i fredags att jag vill att sonen skriver o får vara med o bestämma

Så när han frågade när han ska lämna idag kontrade jag med ja men vad säger L ?

Då var jag inte lika rolig längre :)


Jag tänker inte hålla på så här så fungerar det inte så får jag blocka på igen

Nästa vecka är vi bortresta o vill han L nåt får han skriva till han , inte till mig :)

Kommer vara stenhård på det .

Jag förstod att han inte skulle fixa det här en längre stund .

Nu äta nåt o sen leta nätverkskabel :)

Ovido - Quiz & Flashcards