Alla inlägg den 9 juni 2021

Av Tanja Engberg - 9 juni 2021 20:50

Japp , jag avbokade dejten .
Det får vara slut med detta lurendrejeri och låtsas och en tro att det är det som får mig hel o lycklig till 100%
Det är det inte - det är inget varken Uppsala eller nån annan kan lyckas med .
Det är inget jag varken vill eller kan

Jag ska vara själv hela detta år punkt slut

Så jag har tagit bort samt blockat en hel del och man ska inte ta illa upp , inget illa menat .. bara det att jag ska ta hand om mig själv .

Jag tänker inte vara någons dröm eller fantasi eller nån att prata sex med eller ja vad det nu än kan vara .

Jag är jag .
Den dagen nån vill finnas för mig o som låter mig finnas för den , ja då kan vi prata om saken .

Och när det gäller dejten - nä , han var inte på min nivå för fem öre .
Jag gillade heller inte att alla middagar han hade med vänner innehöll alkohol .. då pratar vi alla dagar i veckan .
Lite konstigt är det allt .

Och inte sunt .

Det var nåt som var konstigt där .. nästan lite med nån slags funktionsvariation faktiskt .

Imorgon är promenad bokat med en ny granne som var min vän i F-100 förut :)
Sen hörde en annan vän av sig om fika
Och sen vill jag ut o sola vid nån sjö , ta med sig bok och lite sallad o bara njuta av solen :)

Jag längtar efter L
Min yngsta son

Det är snart söndag , då kommer han :)

Vill inte vara utan han men håller tyst om det så han inte får dåligt samvete .

Nej ni .. så är min dagsform idag :)

Av Tanja Engberg - 9 juni 2021 07:19

Taskigt väder idag men det gör inte så mycket :)
Går snart av från jobbet o sen ledig till fredag em
Skönt :)
Jag vill inte gå på dejt ikväll och jag undrar varför jag försätter mig i sådana här situationer om och om igen ?
Det är frågan det .
Men.. det dök upp så mycket mer under tiden om just denna man som inte är jag på något sätt och absolut inte det jag söker
Söker jag nån egentligen ?
Nej , förmodligen inte
Bara kul att göra något annorlunda någon gång men svaret är nog att jag inte vill sånt här

Jag är inte så stark i mig själv än helt enkelt efter all misshandel genom åren , psykisk pratar jag då.

Det här är första .. nej vänta .. 2019 var faktiskt en sommar med nästan noll kontakt förutom ett par incidenter .. men nu är det här första sommaren som vi kommer få vara ifred jag och sonen :)

Det är jag glad för :)

Och som man inte är alltför trasig ändå :)

Så jag kommer inte gå på dejt

Och inte med nån annan heller detta år :)

Känns bra att ha tagit det beslutet faktiskt :)

Att vara ifrån allt det där på ett tag

Nej ni .. få det sista gjort här :)

Ovido - Quiz & Flashcards