Alla inlägg den 31 maj 2021

Av Tanja Engberg - 31 maj 2021 22:20

Kommer vi ju till det här att den andre kanske vill ha timslånga samtal via mobil och lära känna varandra så
Det är mitt dilemma
Jag är ingen telefonpratare
Och när jag har min son , de veckorna är heliga för mig
Då är det han som gäller och jag ägnar bara tid åt han
Jag är ju inte så mycket för att sitta med näsan i mobilen o skriva eller ringa överhuvdtaget
Det här gillar jag - att ägna en stund åt denna blogg .
Glo på Facebook ibland

Kolla nån serie för att koppla av lite

Det handlar ju inte om ointresse
Utan mera att jag har ju ett eget liv som jag trivs med
När vi ses och gör saker ihop , ja, det trivs jag också med
Som igår i Drömparken tex
Eller att man vill bjuda mig på middag eller iväg på nån resa , då är jag på :)

Jag vill nog bara ha en relation som handlar om att ses lite då och då , inte mera

Men vi får se vad som händer i detta
Jag är rädd för att vi inte riktigt tänker lika där

Och då får jag nog avstå detta för att inte jag ska såra för det vill jag inte .
Nä nu ta och sova .. och vila upp sig inför möte :)
Natti finisar

Av Tanja Engberg - 31 maj 2021 19:42

Har migrän pga det stressiga tempot i helgen i mitt arbete
Jag tänker mycket på att det här är inte bra , det är inte ok
Men idag har jag åkt hem o tagit hand om min dunderförkylda son
Jag har veckohandlat o tagit hand om min trädgård o tvättat o lagat fantastiskt god middag och gått promenad o plockat den här fantastiska buketten ..

Älskar de blommor som man plockar i dikeskanten allra mest

Imorgon möte , sen inget mer jobb denna vecka .

Tacksam för det :)

Av Tanja Engberg - 31 maj 2021 07:00

Har fått sova tack o lov
Blåa himlen har inte riktigt kommit , det är lite svalt ute än
Jag ska om några timmar sluta och äntligen få vara mamma igen
Underbart:)
Sonen sjuk så han kom hem nyss
Jag blev väckt av ett Gomorron i telefonen .. det var längesen , alltså från dejten :)
Det är mycket som känns bra nu

Jag tror det här kommer bli en toppensommar :)

En perfekt start på en ny underbar vecka :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards