Alla inlägg den 22 maj 2021

Av Tanja Engberg - 22 maj 2021 21:25

I min trädgård igen :)
Det börjar ta sig .. är inte riktigt klar :)

Men sätter in lite bilder ändå :)

Ska visa nån kväll med all belysning på :)

Min nya syrenhäck :)

Mitt nya växthus :)

Av Tanja Engberg - 22 maj 2021 20:09

Haft en bra dag
Fixat både ute och inne och hunnit med att bara vara också

Saknar ... nån
Men tränger undan det nånstans långt inom mig

Det är som det är med det

Imorgon ska vi ha ytterligare en sovmorgon
Och äta frukost i lugn o ro

Sen beger vi oss ut till F-100 och umgås med familjen

Och sen är det nästan slut på mammavecka

Jag ska bara vara Tanja igen
Vi får se hur det blir denna gång , vad jag hittar på :)
Förra veckan hann jag med lite allt möjligt ju


Funderar på att bli klar med vardagsrummet :)

Nej ni , nu ut o vattna :)

Ifall inte regnet kommer imorgon heller :)

Av Tanja Engberg - 22 maj 2021 10:20

Böda på Öland :)
Har nog inte riktigt vaknat till än
Bjuder på lite bilder på paradiset

Av Tanja Engberg - 22 maj 2021 10:14

Min dröm är att finna mig nån som jag kan bjuda med till paradiset på jorden .. Öland på Böda .
Vare sig man är ihop eller inte utan bara tycker om varandra så vore ju det trevligt :)
Min vän som jag fick stugan av skulle önska att jag faktiskt fick med mig nån , nån som jag håller av mycket .
Sen om man är ihop eller ej , det är en helt annan sak :)

Av Tanja Engberg - 22 maj 2021 09:55

Härligt underbara lördag :)
Visst finns det inget bättre än att veta att man har en hel helg framför sig , inga måsten eller aktiviteter man ska på..
sova länge ..
Bara vara
Gå runt i pyjamasbyxor och linne
Börja fixa lite
Lördagsfrukosten som blir lite lyxigare
Det enda som faktiskt saknas just nu är det manliga vuxna sällskapet som jag inte haft på väldigt länge då
Ja jag vet .. jag har sumpat flera chanser till att få vakna upp med en man eller ja jag tror vi alla vet vem jag syftar på och jag behöver nog inte skriva det :)


Min dröm är att i sommar faktiskt ha nån som jag trivs bra ihop med , som jag gärna vill vara nära o man planerar saker man ska göra tillsammans

Jag kan ju inte gå och tråna efter en upptagen man , så är det ju bara
Så jag får se flera möjligheter helt enkelt :)

Uppsala o jag skrev om just det igår -
När jag berättade om den otroligt fina gåva jag fått av min vän
Att jag hade så många på gång .. ibland
Så var det ju inte men visst .. jag tog in olika möjligheter absolut och vad det kan ge mitt liv

Nu visade det sig att ingen av dom var nån möjlighet

Så kan det vara
Är man singel har man ju all rätt att hålla flera dörrar öppna , det är nog ganska vanligt o normalt
Vissa dörrar stängs o ett par fortsätter vara öppna kanske
Just nu har jag inga dörrar öppna utan kan börja på scratch och börja söka

Drömmen vore att bjuda med nån till min stuga som jag fick i gåva till Öland vecka 32 och få en fantastisk vecka tillsammans med min familj som också kommer vara där .

Det vore drömmen allt :)
Nej ni .. fortsätta min frukost här lite i ensamhet
Sen tvättstuga som gäller för mig .. i pyjamasen :)
Funderar på att färga håret idag också :)

Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards