Alla inlägg den 28 maj 2021

Av Tanja Engberg - 28 maj 2021 18:33

Vad jag älskar det ställe på jorden jag valt att leva på
En sån här kväll fullkomligt sjuder det av liv
Konstgräsplanen är full av fotbollsspelande barn
Visserligen bara utländska
Men konstigt .. vad gör alla svenska barn ?

Grönska
På en gräsmatta är en filt utbredd och en äldre dam sitter där och läser en bok
Nere på torget säljer de grönsaker

Det är så mycket denna plats betyder för mig där jag även växt upp
Det här är hemma för mig
Har gått 15 km , tagit en sväng förbi solariet o ska färga hår ikväll
Göra en rabarberpaj
Äta tacos efter jag duschat av mig all svett

Sen när jag gjort allt detta.. ut med katterna :)

Och jag har busat med barnbarn idag också :)

En bra dag :)

Av Tanja Engberg - 28 maj 2021 08:09

Och man vaknar med sol .. underbart :)
Vaknade tidigt .. tänker nog gå upp nu , duscha , äta frukost , ut med katterna o sen ut till barnbarnen :)

Tänk , jag tror jag har träffat nån jag kan gilla väldigt mycket , som är lite min kille det å som Uppsala var :)

Vi får se - vågar inte tro för mycket på det men vi får se :)

Det är fredag - skönt :)
Igår var en riktigt bra dag och kväll .. måste jag säga.

Jag har ledig dag , det är också skönt idag

Många saker är sköna med denna dag :)

Och bara några dagar kvar tills sonen är hemma igen , det är också skönt :)

Vad ska ni göra denna helg ?
Berätta !!!
Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg kommer jag bara skriva om mig själv och slutet på min resa och att nå mitt mål,tankar och känslor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards